User Tag List

Risultati da 1 a 2 di 2
  1. #1
    Veneta sempre itagliana mai
    Data Registrazione
    06 Mar 2002
    Località
    '' E' in gran parte merito di Luca Cordero di Montezemolo se la Juventus non si rivolse ai tribunali ordinari '' (Joseph S. Blatter - Presidente F.I.F.A. - Dicembre 2007)
    Messaggi
    63,121
     Likes dati
    0
     Like avuti
    3
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Predefinito Comunicassiu' Per La Stampa

    LEGA NORD - LEGA LOMBARDA
    per l’indipendenza della Padania
    sede provinciale di Bergamo



    Via Quinto Alpini, 6 - 24124 BERGAMO - tel. (035) 363.111 fax (035) 363.183

    E-Mail: info@legabg.org

    Internet: www.legabg.org

    COMÜNICASSIÙ PER LA STAMPA



    Chèsta l’è la ghégna de Róma! Lur i me ‘mpedéss de mèt impé i cartèi türistèch con sö scricc ol nòm che la zét la dóvra per ciamà la sò sità: Bèrghem! Cóntra la decisiù di sulù de la bürocrasséa romana e i trame di polìtech ch’i và sèmper cóntra ògni ato de libertà de la nòsta zét, enerdé sich de löi ai növ de sira, a partì del palàss de la proìncia e riüniù finàl denàcc al cümü de Bèrghem, la Léga Nòrd de Bèrghem la organìsa öna manifestassiù cöi tórse e i lömére. Töcc i Bergamàsch ch’i spèta de dés agn i tante promèsse e che adèss i völ respirà ‘l pröföm de la libertà, i è ‘nvidàcc a chèsta manifestassiù. Ol sò nòm scricc co la lèngua di sò pàder l’è mia chèl laurzì ch’i völ fàm crèd, ma, al contrare, l’è ‘l sègn ciàr ch’i Bergamàsch i è amò tecàcc ai sò raìs, a la sò stòria e ai sò tradissiù. In töte i ditatüre, fasciste o comuniste, in di momèncc piö de tragédia per öna comünità, la repressiù la comènsa sèmper col mèt in prisù la zét, leà ol nòm di persune per dàga ü nömer. I Bergamàsch i farà mia chèsta f ì: ol nòm de la sò tèra l’è Bèrghem e Bèrghem seiterà a ciamàs. L’intórt ch’i me öl fà l’è mia federalismo, e se lur i me lassa mia dovrà ol nòm Bèrghem figürèmsa se i partirà i rifórme che töcc i è dré a spetà. I ‘naqua la lège che la régola l’imigrassiù, i fèrma mia l’invasiù di forestér sènsa identità, che dòpo i violènta i nòste dòne, i róba, i vènd la dróga e issé i cópa i nòscc iscècc: chèsta l’è la érità che la vé fò, ma ‘l pòpol Bergamasch a l’ pöl mia fà finta de negót. La Léga l’è nassida ché, e de Bèrghem la parte amò turna per leàga la màschera a töcc i ‘mpustùr ch’i völ cambià negót.

    De töte i bande i salta fò i polìtech sterlöch ch’i fà ‘l zöch de Róma.

    Stì atèncc a fermà i rifórme, stì atèncc a tocàm ol nòm de la nòsta tèra: BÈRGHEM!





    Bèrghem, ol 2 de löi del duméla e dù



    Ol Segretare proinciàl de la Léga

    (Franco Coleù)



    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

  2. #2
    Forumista senior
    Data Registrazione
    01 Apr 2009
    Messaggi
    2,748
     Likes dati
    0
     Like avuti
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Mancheres a chelà de mia pudi' meter a casa nosta i cartei en dialet! le ura che chei che gom votat e che ie so' a roma iambieres a picà i pè!! en de la nosta terà decidom noter che lingua doperà!!
    Padania libera, salucc da Bresà

 

 

Permessi di Scrittura

  • Tu non puoi inviare nuove discussioni
  • Tu non puoi inviare risposte
  • Tu non puoi inviare allegati
  • Tu non puoi modificare i tuoi messaggi
  •  
[Rilevato AdBlock]

Per accedere ai contenuti di questo Forum con AdBlock attivato
devi registrarti gratuitamente ed eseguire il login al Forum.

Per registrarti, disattiva temporaneamente l'AdBlock e dopo aver
fatto il login potrai riattivarlo senza problemi.

Se non ti interessa registrarti, puoi sempre accedere ai contenuti disattivando AdBlock per questo sito