Me pare che inte sto forum ghe sia sempre manco mesaggi...no so se ve ricordé de mì...me ciamao "Nihil dicendum" e me ricordo de avère scrito calcossa so sto forum...desso che sò ritornà vedarò de scrivare calcos'altro...intanto ve saùdo...![]()

Me pare che inte sto forum ghe sia sempre manco mesaggi...no so se ve ricordé de mì...me ciamao "Nihil dicendum" e me ricordo de avère scrito calcossa so sto forum...desso che sò ritornà vedarò de scrivare calcos'altro...intanto ve saùdo...![]()

Originally posted by Zeno_Cosini
Beh....caro te asicuro che te si ben acetto, ghe jera proprio bisogno de nove forse......ma dime na roba da dove sito? veneto de sicuro, ma da dove?...
Va ben te speto aea prosima.....vago in leto che ze tardi.....ciao...

So da Galsignan, un paese inteà provincia de padova...l'è visin a abano e a mosese...ti sito de padova sità o provincia?![]()
e me ricordo de ti, vecio.
Dove jerito finio?
saudo

Ciò...areo...varda che so dove che ze Galzignan......mi so dell'alta padoana.....a zona dei siori...ahahahah, sito vegnuo aea festa dea leg a Piombin Dese?......Originally posted by Zeno_Cosini
So da Galsignan, un paese inteà provincia de padova...l'è visin a abano e a mosese...ti sito de padova sità o provincia?![]()
Ciao varda che te tendo....serca de scrivare......
mmmm. se no ricordo male el jer aon fià de destra (dixemo pure fasiste) dubito ke el sia vegnù ala festa dela lega.
ciao

No sè esatamente cussì... sè vero che no sò deà lega ( anca se ritegno importante conservare e lengue regionai ) ma no sò de destra...ansi...
ostrega, a me so sbalià co naltro.
scuxame, a no jera me intension darte del fasista.
ciao

Si, però pinocio, se nol ze dea lega, se nol ze fasista....ma de che partito zeo sto qua...nol sarà mai un democristian....uno de quei che noialtri o vedemo come el fumo in tei oci?Originally posted by PINOCCHIO
ostrega, a me so sbalià co naltro.
scuxame, a no jera me intension darte del fasista.
ciao
Oe......Sior Zeno_Corsini de che spartito faeo parte?.....

Originally posted by pensiero
Si, però pinocio, se nol ze dea lega, se nol ze fasista....ma de che partito zeo sto qua...nol sarà mai un democristian....uno de quei che noialtri o vedemo come el fumo in tei oci?
Oe......Sior Zeno_Corsini de che spartito faeo parte?.....
Ma quae partito? A sò un libero pensatore mì! Sè imposibie schierarse da na parte o da st'altra senzsa avere milioni de morti ae spae... comunque no ocore mìa essare leghista pa capire che e lingue locai e sé un patrimonio culturae che va consertvà...![]()