Risultati da 1 a 3 di 3
  1. #1
    Registered User
    Data Registrazione
    20 May 2002
    Località
    Reggio Emilia
    Messaggi
    1,306
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito Sos biazos in nae dae terra manna a terra nostra

    Sunt medas a beru sas pessones, siat sardos emigrados siat turistas, ch'impreat sa nae pro andare a Sardinna moende dae su continente.

    Unu biazu peri su mare cheret amaniadu bene bene, mescamente si si faghet a de note.

    Sa mezus solutzione, est craru, est rapresentada dae sa cabina, chi sende gasi est bastante cara e, in s'istajone arta, devet esser reservada bastante tempus in antis.

    Pro su chi pertocat sos cadirones, si devet tenner unu pagu de cuidadu, sende chi no totus sunt còmodos.

    Sos chi preferint a nche colare sa note in su ponte de sa nae devent ischire ch'in cue in sas oras noturnas faghet fritu finas a istade prena, duncas est pretzisu a s'amparare in manera adeguada, unu cobertore bonu andat meda bene.

    Pro nche colare sa note in manera dezente, bastat a si nche zugher in fatu unu sacu pro dormire o, galu mezus, una tramatzighedda.

    Saludos e bonu biazu a totus - Miale.

  2. #2
    Registered User
    Data Registrazione
    31 Dec 2002
    Località
    Paderno Dugnano (MI)
    Messaggi
    61
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Eo a Sardinna bi ando semper in aeroplanu, so biazende cun Meridiana dae medas annos e m'agato meda bene.

  3. #3
    Registered User
    Data Registrazione
    20 May 2002
    Località
    Reggio Emilia
    Messaggi
    1,306
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Finas eo leo bastante a s'ispissu sos bolos de Meridiana, ma cando non cando m'agradat finas a biazare in nae...

 

 

Discussioni Simili

  1. Bentu de terra manna!
    Di Naitmer nel forum Sardegna - Sardìnnia
    Risposte: 6
    Ultimo Messaggio: 08-05-04, 02:18
  2. S'istudone in terra manna
    Di Michele64 nel forum Sardegna - Sardìnnia
    Risposte: 28
    Ultimo Messaggio: 09-10-03, 01:17
  3. In fines est arribadu su friscu in terra manna
    Di Michele64 nel forum Sardegna - Sardìnnia
    Risposte: 0
    Ultimo Messaggio: 01-09-03, 13:56
  4. Calore afogajolu in terra manna
    Di Michele64 nel forum Sardegna - Sardìnnia
    Risposte: 6
    Ultimo Messaggio: 07-06-03, 23:37
  5. Sos nùmenes sardos de sas tzitades de terra manna
    Di Michele64 nel forum Sardegna - Sardìnnia
    Risposte: 0
    Ultimo Messaggio: 21-03-03, 22:43

Permessi di Scrittura

  • Tu non puoi inviare nuove discussioni
  • Tu non puoi inviare risposte
  • Tu non puoi inviare allegati
  • Tu non puoi modificare i tuoi messaggi
  •  
[Rilevato AdBlock]

Per accedere ai contenuti di questo Forum con AdBlock attivato
devi registrarti gratuitamente ed eseguire il login al Forum.

Per registrarti, disattiva temporaneamente l'AdBlock e dopo aver
fatto il login potrai riattivarlo senza problemi.

Se non ti interessa registrarti, puoi sempre accedere ai contenuti disattivando AdBlock per questo sito