Ita papeis in domu bostra su dis e Pasca Manna?

Ita papeis in domu bostra su dis e Pasca Manna?

Al dilà degli antipasti, che ogni anno cambiano (quest'anno ho intravisto in frigo delle ovette di quaglia che penso finiranno in qualche strana composizione di mia madre...), il primo piatto a casa mia è sempre costituito dai "camplìtt in bröd" (cappelletti in brodo) emiliani fatti da mia nonna, mentre il secondo è decisamente "s'anjoni" fatto da mamma. Ci sono poi contorni vari, e il dolce.
Quest'anno il dolce è la "pastiera" fatta sempre da mamma dato che è il mio dolce preferito, e dato che la fa molto bene grazie ai consigli di nostri amici napoletani... Le colombe non mi piacciono ma scommetto che i miei zii si presenteranno con un paio di colombe a testa...![]()
Un pranzo decisamente international...![]()
![]()

deu apu biu unu callixeddu mannu mannu e una barra 'e procu!![]()
perou mi creu ki ap'a papai crabitu o anjoneddu deghinou sçusçu totu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()

delicau!!!Originally posted by Perdu
deu apu biu unu callixeddu mannu mannu e una barra 'e procu!![]()
perou mi creu ki ap'a papai crabitu o anjoneddu deghinou sçusçu totu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()

Originally posted by Cristianu
delicau!!!![]()
![]()
![]()
deu seu bonu bonu, ma candu no agatu cosa ki mi praxit bessu gozilla!!!!!!! :ò

Oh Godzì, gi ti ollu biri una cida a pustis de is pranjus de Pasca cantu ti nci ollit a perdi totus is killus ki as pigau pappendi coment'e unu proccu...Originally posted by Perdu
deu seu bonu bonu, ma candu no agatu cosa ki mi praxit bessu gozilla!!!!!!! :ò![]()
![]()
![]()

Io ancora non ho smaltito le feste di quest'anno...Originally posted by Cristianu
Oh Godzì, gi ti ollu biri una cida a pustis de is pranjus de Pasca cantu ti nci ollit a perdi totus is killus ki as pigau pappendi coment'e unu proccu...![]()
![]()
![]()
![]()

Originally posted by Cristianu
Oh Godzì, gi ti ollu biri una cida a pustis de is pranjus de Pasca cantu ti nci ollit a perdi totus is killus ki as pigau pappendi coment'e unu proccu...![]()
![]()
![]()
deu fatzu body building meda e dieta, duncas mi du potzu permiti a mi nci satzai po pasca manna!!!!![]()
![]()

Deu no fatzu body building ma mi satzu su propriu... Bah, ita mi ndi frigat!Originally posted by Perdu
deu fatzu body building meda e dieta, duncas mi du potzu permiti a mi nci satzai po pasca manna!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Su primu pratu fiat pasta "inforrada", po segundu ddui fiant petza de conillu e petza de sirboni acumpangiadas cun binu nieddu, po acabai diferentis drucis, ous de ciocolau e cafei.
p.s. O Cristià, tenis arrexoni! Binu arrubiu fait fintzas arriri.![]()