eppure quel piccolo paese ha dato i natali a chi anni fa ha usato anche soluzioni "forti"pe la causa ......

eppure quel piccolo paese ha dato i natali a chi anni fa ha usato anche soluzioni "forti"pe la causa ......

Tropu puru ... o fortzisi nudda, a ita est serbiu Irde? a ndi scramentai sa genti e a ndi da sas fai abarrai atesu?Originally posted by g.irde
saludi
P.S. ita cosa, ca ses torrau a innoi?

sono solo di passaggio.......
spero stia bene amico mio!!!!!!!

Mah! beni ...lijendu custas cosas .... s'arrennegu esti mannu meda, ma in bidda tua puru, no est ki siada mellus, si bendidi a straccu barattu in gui puru ... ma nemus scidiada nudda?Originally posted by g.irde
sono solo di passaggio.......
spero stia bene amico mio!!!!!!!
saludi

prima di arrab. molto....
sai che posizione ha irs rispetto alla questione????
io si.....e non e' completamente contraria, da valutare....

Irde... ge du sçu, ma esti custu ki naru deu, o no du asi liju? esti su bendi ki mi faidi arrennegai, su donai a is atrus su bei ki teneus e is atrus si arricant a is paba nostas e nosu, poisi, da pagaus puru cara meda cussa currenti.Originally posted by g.irde
prima di arrab. molto....
sai che posizione ha irs rispetto alla questione????
io si.....e non e' completamente contraria, da valutare....
comprendiu?
saludi

ma de ita seis fueddendi?!![]()

is parcus eolicusOriginally posted by cràudiu
ma de ita seis fueddendi?!![]()

...tui mi naras ki deu sçu sa positzioni de iRS? deu si e osatrus ingui? no mi parridi biu ca eis permitiu ki si ndi pighint puru su bentu cun duxentus francus, fiada cosa nosta ...est cosa nosta, caru Irde.
saludi