Siguru, in Sardhigna si dizi "palloni", ma no è justhu, si dizi "pirota", o pilota, la bocia èni ra "sfera" no ru "palloni".
indipindentzia !!
Visualizzazione Stampabile
Siguru, in Sardhigna si dizi "palloni", ma no è justhu, si dizi "pirota", o pilota, la bocia èni ra "sfera" no ru "palloni".
indipindentzia !!
Citazione:
Originally posted by borete
t'appu nau ca in sardigna si narada PALLONI
asi cumprendiu? P.A.L.L.O.N.I.
si bosatrus in casteddu giogais a palloni e du tzerriais cun dun'attru nomini, pasienzia.
po nosu seisi sempri gioghend'a PALLONI .
e tui ses sa sardinnya??????????? :lol
kistona po tui e bai a studiai toca :D
palloni= italianu :rolleyes:
Ciao a tutti! Anche a Baunei e nei paesi ogliastrini il pallone lo chiamiamo "sa boça"!
Saludus a tottus.:)
Saludi a tottus! Puru in bidda mia si narat "sa boça".
:-0003p
Saludi Shardy.:)
NO! voi non siete sardi!
in sardigna SI NARAT (altra espressione non sarda ma italiana, in sardu est "nant" o "naraus"...) PALLONI! P.A.L.L.O.N.I :D
;) :)
anda bè . palloni e boça
intzandus candu in kasteddu gioganta a palloni
funti puru gioghendi a boça ,
sempri fueddu imperau in sardigna.
bene lu maçoni. aemu cumpresu ki in ghaddhura si ditzi in atrhu modu di kissi saldi di cagliari.Citazione:
Originally posted by Lu Matzòni
Siguru, in Sardhigna si dizi "palloni", ma no è justhu, si dizi "pirota", o pilota, la bocia èni ra "sfera" no ru "palloni".
indipindentzia !!
kista cosa di jogà a palloni , è divintendi lu scandalu di la lingua salda, palkì kissi diçini ki dice a come lu diçini iddi .
kistu palkì no ani la curiosità di fighjulà ne li cosi e ni lu modu di faeddà di tutti l'altri ki vivemu in saldigna , e semu tutti canti po l'indipindentzia.
avvidecci.
Nara....Perdu...!!:)Citazione:
Originally posted by Perdu
NO! voi non siete sardi!
in sardigna SI NARAT (altra espressione non sarda ma italiana, in sardu est "nant" o "naraus"...) PALLONI! P.A.L.L.O.N.I :D
;) :)
Come si scrive in sardo..."si dice"??:D
il sardo odia gli impersonali! noi usiamo sempre la terza persona plurale...e quindi:Citazione:
Originally posted by Shardy
Nara....Perdu...!!:)
Come si scrive in sardo..."si dice"??:D
si dice > nant
;)
INTZARAS NO EST JUSTU A NAI " ...DE AICI SI NARAT ..." COMENTI NARAUS NOSU?Citazione:
Originally posted by Perdu
il sardo odia gli impersonali! noi usiamo sempre la terza persona plurale...e quindi:
si dice > nant
;)