saluri a tui puru Sardigna elzn:K
Visualizzazione Stampabile
saluri a tui puru Sardigna elzn:K
:DCitazione:
Originally posted by Lutzianu
Sardinia libera e sotzialismu in domo tua!!!
;)
Saludi Gherrianu,Citazione:
Originally posted by gherrianu
SALUTE CUMPANZU!
SARDINNA LIBERA E SOTZIALISMU IN TOTUE!
mi naras ita c'intrat custu? e ge du scisi ca a mimi sa cosa no mi est stranja ... ma innoi ... ita c'intrat? est unu "simpatizanti" de iRS e boh! miga a atru.
saludi
Salude a tie e ben''čnnidu in s'arrejonada!Citazione:
Originally posted by sardignaezln
Unu fraternu saludu de SardignaEZLN,
FINZAS A SA REPUBLICA DE SARDIGNA
unu simpatizzante de irs
Se hai interesse particolare per il mondo latinoamericano e per la lotta zapatista fammi sapere (irs@indipendentzia.net) che ti metto in contatto con altri ragazzi del movimento che se ne occupano, che lavorano come volontari in Messico o che sono li per studio.
A nos intender kitu,
Fintzas a sa běnkida!
Fintzas a sa Repůbrica!
In domo b'est jai su sotzialismu, como soe kircande de lu juker peri a tzia Paulina, vikina 'e domo!!! ;) :DCitazione:
Sardinia libera e sotzialismu in domo tua!!!
;)
Si fraicamus una repubrica sotzialista kčrio una pizza onzi sero.... pacata dae s'istatu!! :D ;) :DCitazione:
Originally posted by sinforratori
:D
Ja l'as leghitu Amsi...EZLN, est unu cumpanzu filo zapatista e custu bastat!!!Citazione:
Originally posted by amsicora
Saludi Gherrianu,
mi naras ita c'intrat custu? e ge du scisi ca a mimi sa cosa no mi est stranja ... ma innoi ... ita c'intrat? est unu "simpatizanti" de iRS e boh! miga a atru.
saludi
tando cumbidas tzia paulina a bintrare in iRS... :D ca non pentzo sie possibile chi iRS intrede in domo tua..... :(Citazione:
In domo b'est jai su sotzialismu, como soe kircande de lu juker peri a tzia Paulina, vikina 'e domo!!! ;) :D
Salude
L
Poitta no biese si faede a che ddu leare finzas in domo e giagu sanna?Citazione:
In domo b'est jai su sotzialismu, como soe kircande de lu juker peri a tzia Paulina, vikina 'e domo!!! ;) :D
Itta naras?
ana 'a iscurtare dae cuss'origa sos de su psdaz?
No, tzia Paulina si keret difesa, ca si binket una Sardinna de dereta, li ke futin peri sa pensione!! :D :D :DCitazione:
tando cumbidas tzia paulina a bintrare in iRS... :D ca non pentzo sie possibile chi iRS intrede in domo tua..... :(
Salude
L
Poi, sa janna 'e domo (peri po sos de de irs) est semper aperta, una birra, duos contos, cunfrontu e ...un'atera birra!! ;)