Saludi a totus
Seu cirkendi unu logu po nci ponni su jassu web miu. Esti fatu in php, cun guppy. M'iant a serbiri a su mancus 50 MB, ki no siat tropu prenu e stentosu cumenti lycos-tripod. Medas gratzias, sudimoniu@hotmail.com
kini esti andau a paulilatino? Deu eya, e fudi tropu togu! Peccau ca no apu connottu a totus is fueddadoris de custu forum :-) Taniei dui fuda?
W indipendentzia!




Rispondi Citando
