Norabonas!!!
A cent'annus!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()


Norabonas!!!
A cent'annus!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()


a chent'annos cun salude e trigu!
itz.


Bom aniversário Senhor Soares!![]()


A kent'annos e a indipendentzia lòmpita!
CCS - SNI


BONA DE PATI MIA PURU ... A KENT'ANNOSOriginally posted by Cristianu
Norabonas!!!
A cent'annus!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()


cuando uma invitaçao senhor?
inorabonas!!


Norabonas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()


Norabonas!


a tzent'anni e innorabona


A kent' annos![]()
martz