Risultati da 1 a 3 di 3

Discussione: Canzone ricorrente

  1. #1
    Moderatore
    Data Registrazione
    30 Mar 2009
    Località
    Roma
    Messaggi
    39,362
     Likes dati
    434
     Like avuti
    643
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito Canzone ricorrente

    Da alcuni giorni sono andato in fissa per questa mitica canzone:

    Everybody Needs Somebody To Love



    We're so glad to see so many of you lovely people here tonight, and we would especially like to welcome all the representatives of Illinois' Law Enforcement Community who have chosen to join us here in the Palace Hotel Ballroom at this time. We do sincerely hope you'll all enjoy the show, and please remember people, that no matter who you are, and what you do to live, thrive and survive, there are still some things that make us all the same. You, me them, everybody, everybody.

    Everybody needs somebody
    Everybody needs somebody to love (someone to love)
    Sweetheart to miss (sweetheart to miss)
    Sugar to kiss (sugar to kiss)
    I need you you you
    I need you you you
    I need you you you In the morning
    I need you you you When my soul's on fire


    Sometimes I feel
    I feel a little sad inside
    When my baby mistreats me
    I never never never have a place to hide
    I need you


    Sometimes I feel
    I feel a little sad inside
    When my baby mistreats me
    I never never never have a place to hide
    I need you you you
    I need you you you
    I need you you you
    I need you you you
    I need you


    You know people when you do find that somebody
    Hold that woman, hold that man
    Love him, hold him, squeeze her, please her, hold her
    Squeeze and please that person, give 'em all your love
    Signify your feelings with every gentle caress
    Because it's so important to have that special somebody
    to hold, kiss, miss, squeeze and please


    Everybody needs somebody
    Everybody needs somebody to love
    Someone to love
    Sweetheart to miss
    Sugar to kiss
    I need you you you
    I need you you you
    I need you you you...

  2. #2
    Moderatore
    Data Registrazione
    30 Mar 2009
    Località
    Roma
    Messaggi
    39,362
     Likes dati
    434
     Like avuti
    643
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito


  3. #3
    Forumista storico
    Data Registrazione
    10 Oct 2009
    Messaggi
    32,653
     Likes dati
    0
     Like avuti
    6
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    grigioooooooooooooooo

 

 

Discussioni Simili

  1. Il mio sogno ricorrente ora è un Videgame
    Di TrulloNero nel forum Destra Radicale
    Risposte: 6
    Ultimo Messaggio: 22-02-08, 15:18
  2. Sogno ricorrente
    Di O'Rei nel forum Il Seggio Elettorale
    Risposte: 5
    Ultimo Messaggio: 12-10-06, 11:03
  3. domanda ricorrente
    Di Eternal_Summer nel forum Destra Radicale
    Risposte: 8
    Ultimo Messaggio: 02-03-06, 23:31
  4. Un vostro sogno ricorrente....
    Di Danny nel forum Il Seggio Elettorale
    Risposte: 42
    Ultimo Messaggio: 06-07-05, 11:31
  5. ho un sogno ricorrente:
    Di Penelope (POL) nel forum Centrodestra Italiano
    Risposte: 4
    Ultimo Messaggio: 05-11-04, 18:58

Tag per Questa Discussione

Permessi di Scrittura

  • Tu non puoi inviare nuove discussioni
  • Tu non puoi inviare risposte
  • Tu non puoi inviare allegati
  • Tu non puoi modificare i tuoi messaggi
  •  
[Rilevato AdBlock]

Per accedere ai contenuti di questo Forum con AdBlock attivato
devi registrarti gratuitamente ed eseguire il login al Forum.

Per registrarti, disattiva temporaneamente l'AdBlock e dopo aver
fatto il login potrai riattivarlo senza problemi.

Se non ti interessa registrarti, puoi sempre accedere ai contenuti disattivando AdBlock per questo sito