Visualizzazione Stampabile
-
Citazione:
Originariamente Scritto da Perdu
pitica puru sa callonada, scusami' meda, ma comenti fais a nai una cosa de aici? e difatis is partidus indipendentistas e autonomistas in cabu de sus tenint su 80% de is votus......nci depiast essi candu certamu cun is cumpanjus mius de unibersidadi (bitzi, ollollai...) candu narant....io sono italiano, il sardo nelle scuole? ma scherzi?....e seu kistionendi de piçocus.....in is biddas dui funt prus arresistèntzia de is biddas mannas e tzitadis...
Mah, a mie no parede, comunque... deved essere chi amus connottu zente divessa...
Ah, un'attera cosa, inue este chi indipendentistas et autonomistas lean pius votos? Et inue, invece, sos partidos de sos patriotas italianos ana s'irraighinamentu pius forte?
Comunque no nos ischannamus pari pari, semus tottu sardos, est custu chi contada.
P.S. Custa de su "sardo-brasiliano" no l'aja mai intesa, però est beru chi su campidanesu paret portoghese :D :D :-:-01#19
-
Citazione:
Originariamente Scritto da sardiniae pars
Mah, a mie no parede, comunque... deved essere chi amus connottu zente divessa...
Ah, un'attera cosa, inue este chi indipendentistas et autonomistas lean pius votos? Et inue, invece, sos partidos de sos patriotas italianos ana s'irraighinamentu pius forte?
Comunque no nos ischannamus pari pari, semus tottu sardos, est custu chi contada.
P.S. Custa de su "sardo-brasiliano" no l'aja mai intesa, però est beru chi su campidanesu paret portoghese :D :D :-:-01#19
hiii po caridadi, deu gana de certai cun atrus indipendentistas no ndi tenju nudda nudda! ;)
in tatari pigant unu muntoni de votus, a nca mancu kistionant su sardu! ;)
e comuncas su de essi sardus no est cosa de votus, deghinou sceti su 2% de is sardus'iat a intendi sardus!
deu sciu una cosa, ki candu seu andau a imparai su sardu in pirri, sìnnia, cuartu...no apu mai agatau babus e mamas ki fiant contras, antzis! is babus e mamas ki no sciiant beni su sardu fiant prexaus meda a ki is fillus du imparessint a scola......e intamis m'ant nau de is arresistèntzias in calincuna bidda brabaxina a nca fait a intendi ancoras......meglio che imparino l'inglese.....
-
Idea ! Facciamo decidere una terza parte.
Così non ci sarà più alcuna discussione tra logudoresi e compidanesi.
La terza parte (l'arbitro) lo fanno i sassaresi/galluresi che com'è noto non parlano e non sono ne logudoresi e ne campidanesi.
Sarebbe interessante chiedergli :
Qual'è la vera lingua sarda ?? Campidanese o Logudorese ?
:ue
-
Citazione:
Originariamente Scritto da Doloverre
La terza parte (l'arbitro) lo fanno i sassaresi/galluresi che com'è noto non parlano e non sono ne logudoresi e ne campidanesi.
che domanda tremenda, è come chiedere ad una mamma chi è il vero figlio! :i
-
Citazione:
Originariamente Scritto da Doloverre
Da poco ho letto un libro del linguista
Mauro Maxia su sassarese e gallurese,
devo dire che la sua teoria è molto
interessante e ben documentata.
Ossia sassarese e gallurese sono il giusto mix
tra logudorese e corso nel corso dei secoli,
almeno dal periodo giudicale!! alla faccia dei
supposti influssi italici.
tottu sardos... e cossos semus!
-
Citazione:
Originariamente Scritto da Ithokor
il corso fa parte del sistema linguistico italico, che infatti si chiama italo-corso :)
-
Citazione:
Originariamente Scritto da Ithokor
est unu libru chi chertzo lezer deo puru.
salude
L
-
Citazione:
oh...ma mi depeis nai aundi funt is campidanesus sçovinistas ki narant:
" sa lìngua berdadera de sardinnya est su campidanesu, is logudoresus funt burdus"
deu no d'apu mai connota genti diaici...e inveças is ki nant ki su logudoresu est sa limba sarda berdadera, nci ndi funt a fuliadura...e dus agatais in dònnia logu, s'ùrtimu ki mi seu cassau est in indymedia.....unu at nau ki su sardu est su logudoresu-nugoresu, e no "quel sardo brasiliano che parlate da oristano in giù"............
deu nd'apu agatau unu muntoni de genti aici!!!!!!!
e apu agatau campidanesus ki naranta ki esti su logudoresu sa lìngua bera de sa sardinnya, e ki su campidanesu...blablabla...
-
...chene acher polemiche...ma canno naro chi sò sarda...e mi pettini de umbe sò...restana...affascinati dae sa Barbagia! boh! chie l'ischit pruitte!
-
Citazione:
che domanda tremenda, è come chiedere ad una mamma chi è il vero figlio! :i
Forse volevi dire : "è come chiedere a un figlio chi è la vera mamma"
beh, se fosse così hai toppato, perchè se è come dici tu i sassaresi/galluresi direbbero che è .....l'italiano :D i quanto i rispettivi dialetti sono italo/romanzi.
Insisto . Referendum ------ Chiediamo a loro :lol