Guardate sulla RAI cosa c'è...![]()
Oltre alle tante bandiere dei Quattro Mori... qualche bell'alberello, uno proprio in prima fila!!
Grandi!!
Itz.


Guardate sulla RAI cosa c'è...![]()
Oltre alle tante bandiere dei Quattro Mori... qualche bell'alberello, uno proprio in prima fila!!
Grandi!!
Itz.


..me lo sto proprio godendo..


Eya!D'apo bia como!
![]()
![]()
![]()


d'appu bida eu puru. certu ka a mesu de tottus cussas bandieras itaglianas(arrubias) e tottu cussas fueddadas de Bisio a pitzu e s'itaglia sa matta de irs a facci manna ingui furriottendi de ua patti a s'atra![]()
sa libertade de tottusu !
comente sempre in prima fila sor battor moroso....Italianor chi sezzisi medas pazzoso inue vini sar bandelasa de su tricolore?
ai ai
e puru s'arbure de s'iRS a entulare s'indipendentzia
bonu primu mazzu a tottu


marica...Originariamente Scritto da Marica
a ti la poto narrere una cosa? ses meda pius ermosa faeddende in sardu...![]()
![]()


Originariamente Scritto da Itzoccor
...sa de sos Battor Moros b'est semper istata...cust'annu b'inne atta un'attera ..in prima riga...e cusssa pure de Iris...e vinzas de sa Tricania!![]()


...correzzione ..sono tres...e avanzana...on line chi Tziu Roi Paci...ke "tromba"
...como unu mammuthone! est Vinicio Caposella


hiiiiiiii 'ta togu!!!!!!
deu no d'appu biu poita fia traballendi in domu e tenia sa telebisura staccada de sa currenti...esti unu peccau a no mi dai areegistrada...
Cumprimentus a ki ci d'adi potada.


ma, tra campagna elettorale e alcuni problemi tecnici son stato un mese senza passar neanche per un secondo nel forum e mi biu uu agia de genti noba....bellu meda...benbeniusu a totusu...dai sa Sardigna fintzas in Hon Kong...
FINTZAS A S'INDIPENDENTZIA!!!!!
KSW