Pagina 1 di 5 12 ... UltimaUltima
Risultati da 1 a 10 di 43
    Il Patriota
    Ospite

Predefinito Per la rinascita della PATRIA VENETA!!!

Il Patriota
    Ospite

Predefinito

http://www.miliziaveneta.com/

QUESTA TERRA
    L'ABBIAMO EREDITATA DAGLI AVI

Gavén soportà in silenzio coando i ne inpeniva de pache, de insulti e de minace da l'alto e da l'inpunità del so Ingiusto Potere, gaven patìo le angarie de le so Galere Marse sensa fiatar

PAR COLTIVAR IN SILENZIO NA SPERANZA:

RISCOSSA VENETA

grassie a LA NOSTRA FEDE INCROLABILE, a la forza che infonde el nostro ideale

NO SEMO SCONFITI

parchè Nonostante tuto e Nonostante tuti sémo ancora qua, pronti a riorganizar la Marcia de Riscossa de la Gioventù Veneta.

--------------------------------------------------------------------------------

Dunque deciditi: se lo Spirito della Gioventù ancora scorre nelle tue vene e non ti sei rammollito nell'anonimato soffocante di questa società di plastica, se non sei rimasto ipnotizzato dal Nulla Rivoltante dei Piccoli Grandi Fratelli d'Italia, unisciti alle Forze vive della Nazione Veneta, alza la testa e

ARRUOLATI NELLA MILIZIA VENETA
    L'ESERCITO CERIMONIALE DELLA
    VENETA SERENISSIMA REPUBLICA!

POTRI FINALMENTE DARE UN SENSO ALLA TUA FEDE NEL RISCATTO VENETO.

Noi esprimiamo nitidamente il più forte amor di Patria che fu mai scritto in nessun trattato proprio adesso che tuti i te dise de star chieto e bon come un vecio stracanpìo, che NIENTE VALE LA PENA par canbiar la sitoassion parché bison costruire el "villaggio globale" e alora cosa stèto a pitimar de rivangar i tenpi de Venessia?

Ma no t'elo mia stà dito e stradito, spiegà e ficà ben rento la zuca che oramai el mondo el xé canbià, e no ghe xé pì bianchi o mori, tuti i xé conpagni no fà nissuna difarensa e bison fare el girotondo?

Ma soratuto, morale de la favola, no te xé stà insegnà che nissuni più sa chi tol le decision inportanti (Roma, Bruxelles, l'ONU, el Fondo Monetario Internassional, i massoni) ma comunque a casa nostra sta sicuro COMANDA SENPRE LORI e nojaltri gaven da recitar la parte dei ochi serai rento el "recinto del villaggio dei ebeti globali" che OBEDISSE IN SILENZIO a ogni nova invension par schissarne mèjo soto i so Goerni.
    Nò grassie.

Sto mondo de ebeti globalizzati ghe lo lassen volentiera ai crui e ai papareloti che ga voja de lassarse tor par el naso.

Nojaltri no svendaremo la nostra identità par gnente al mondo.

La Nostra Tera no la xé in vendita, e fin che ghe caminen sora volen farlo da paroni par poder dàrghela on dì ai nostri fioi come i gà fato i nostri pari prima de nojaltri.

--------------------------------------------------------------------------------

I nostri Avi gà vinto le goere, in Tera e par Mar, par lassarne el regalo pì Grando:

l'orgojo de na Nazion libara e gloriosa. Nojaltri credemo inte la Forza Innata del Veneto e par questo volen presenziare ai monumenti de la nostra Republica co tuti i onori.

Rancura la Forza Invincibile de le generassion passè e deventa anca ti un Milizian Veneto partecipando in montura al le Cerimonie della Republica

"la giustizia ne dara' la spada par difender i nostri diritti, e Dio el so santo agiuto par resister co la raxon, e la forza co la forza, alla vostra ingiusta violenza"

(1570, lettera del Doge Loredan a'l anbasador Turco a'l indoman de la guèra de Cipro)

Senza esitazion gò risposto : "Comandi!"
    perché la nostra fede incrollabile una radiosa certezza ci dà: libera indipendente sovrana Serenissima sarà!

Forumista assiduo
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

In Origine Postato da Il Patriota
    perché la nostra fede incrollabile una radiosa certezza ci dà: libera indipendente sovrana Serenissima sarà!
    è bello sognare una volta ogni tanto però non bisogna viverci nel mondo dei sogni

Totila
    Ospite

Predefinito

In Origine Postato da yota71
    è bello sognare una volta ogni tanto però non bisogna viverci nel mondo dei sogni
    Gnista e Yota, non mi direte mica che siete contro l'autodeterminazione dei popoli, vero?

Totila
    Ospite

Predefinito

In Origine Postato da gnista
    A me me par che ciàcoa come Bush.
    Be' in quegli anni era il Turco che rompeva i coglioni all' Europa. Non l'Europa al turco...
    Bush ha rotto e rompe i coglioni agli iracheni e non solo a loro.

Registered User
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

...e se son pallido
    come una straza
    vinaza, vinaza
    e fiaschi de vin !

Forumista assiduo
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

In Origine Postato da Totila
    Gnista e Yota, non mi direte mica che siete contro l'autodeterminazione dei popoli, vero?
    naaaa dico solo che nella vita non bisogna sognare troppo......sai alle volte può fare male

l'è na val che se brusa
     Likes dati
    0
     Like avuti
    1
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Mah.
    Io non credo nella Patria Veneta e soprattutto non vedo niente di così speciale nella Serenissima Repubblica, che cessò di esistere nel 1797 (ricordo bene?) in una maniera che definire ignominiosa è dir poco.
    Certo, mi sento veneto e veronese (e sono pure fiero del mio quartiere), ma ciò non mi autorizza a rivendicare l'indipendenza del Veneto, né quella di Verona, e tantomeno quella delle Golosine (il mio quartere).
    E, in ultima analisi, da veronese mi sta sulle palle il fatto che il sito www.miliziaveneta.com sia scritto in dialetto venezian-mestrino.

Diego Forza Nuova sez. Verona

cricetoso
     Likes dati
    0
     Like avuti
    1
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

In Origine Postato da damps