Quali preferite?
Io i canti a chitarra...se i cantanti e i musicisti(chitarra ed eventualmente fisarmonica) sono bravi,un canto in re lo ascolto con piacere anche x 15/20 min.I canti a tenore dopo max 1min mi stufano...

Quali preferite?
Io i canti a chitarra...se i cantanti e i musicisti(chitarra ed eventualmente fisarmonica) sono bravi,un canto in re lo ascolto con piacere anche x 15/20 min.I canti a tenore dopo max 1min mi stufano...

preferisco di gran lunga i tenores

a mie su cantu a chiterra sardu (ma sardu?) mi ponet sonnu, su cantu a tenores mi ponet sas cellulas de sa carena e de su cherveddu in riga! ( a tipo de scandisk!) ...vonas vribartziones!

Originariamente Scritto da juanna maria
cioè?![]()

...cioè chi mi paret cantu not sardu, metta ispagnoleggiante!

E vabbè...est commente narrere ca sa limba ca faeddas tue no est sardu poite meda latineggiante...sicuramente l'influenza c'è stata,ma i canti sono sardi non spagnoli...o perlomeno deo no apo mai intendiu e biu un'ispanniolu cantare unu cantu in re o una nuoresa...Originariamente Scritto da juanna maria

...chene peruna offesa PREFERO SU CANTU A TENORE
cantu a tenores , chena sfida

po mei is launeddas e su cantu a tenori funt su mellus chi at prodùsiu sa mùsica sarda. de su cantu a ghitarra mi praxint is cantzonis a curba e is cantzonis a torrada, mah...de gustibus...

Con cantos a chiterra intendo i canti logudoresi(canto in re,nuoresa,mi e la,fa diesis,disisperada ecc.)