tanti auguri a cristianu per i tuoi 24 anni


tanti auguri a cristianu per i tuoi 24 anni


Oh Kristianello!!! Ore Buone!!!![]()


aug!!!!!uri.


auguri !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


cessu, imbecendi issu puru!![]()


inorabonas... enhorabuenas! eheheh!


..attrasa settantasesi de custasa disi!...du fainti?!![]()
![]()


.


VASU A ZOKKU! CRISTIANE'
et a Kent'annos, dae mene, dae sa Badissa, dae su Juike Itzokorru et dae tottu sa zente seita a pedes a ruche in sutta de su kerku semper connottu
...ma semper 24 ne tenes? sono battor annos chi ti connosco...e semper 24!BO! BO! ET BO!


pongu innoi puru sa magini c'apu postu in su fondoscala...![]()
![]()