Visualizzazione Stampabile
-
las alabanzas
Deu puru no pottu nudda contras a is alabanzias de terras allenas (bastat ca no siant "imperialis".)
ita bolli nai " spudai su prattu chi papas"? la che Zola un bel contratto d'agattŕda in dogna logu... sono al Chelsea che avevano a Gavin Peacock come stella e si volevano elevare poco poco.
Cioč non gli doveva niente Zola a s'U.K. e se ha accettato sa balanzia imperiali, bolli nai ca fiat cunvintu. E io rispetto la sua scelta anche se non la condivido.
semmai su prattu mi du podint donai a mei ca no tengu traballu e mi mroxiu de su famini in Sardinia.
-
torra agoa e bai a parma non mi nai ca candu esti begnu a londra, in italia dianta olli uve o milan o inter, fiada postu mai sa stampa du fiada critichendu. e in sa gran bretagna. esti toradu a nasxi. sa genti du stimada poitte esti un esempiu de omini in campu giadi su massimu, e in sa vida e de ua modestia unica esti sa genti chi dadi fattu baronettu. sa regina dadi scetti premiau. e comenti asi biu non esti mancu begnu a lodra. ma e sucediu a roma? su fattu de non spudai in su prattu chi papasa esti ca e in londra ci adi biviu giogau e guadangiau comenti podiada rifiutai un aregallu mannu a icci ita iente nau su chi du stimanta, ciau.
-
banda beni mustu...
ti volevo chiedere, visto che sei da tempo in U.K., come funziona da quelle parti l'ufficio del lavoro e simili. cioč, cercano di agevolarti nella ricerca di un'occupazione, danno un sussidio a chi al momento non lavora... insomma come funziona realmente?
-
Citazione:
Originariamente Scritto da
mustu
chene e spina. sa spina est somine.
:D custa m'est piaghita!
-
luca
no bollu i invogliai genti a pigai decisioisi po benni in uk si ollisi cadiadi su privau ciau mustu
-
oh! Mů! chene Rep ...non si bi godit!
ciau
-
jiuana
muda mi. ca cussu e un tiauu. atru ca godi
-
....e miskineddu! ja ses vonu!
-
Citazione:
mustu
sa femia no da podese misurare si esti femina. ciau forzisi cu una rosa.
O mustu, de candu no nc'est Rep totu su ferenu t'est passau....puru romanticu ses diventau!
Un'omini nou, torrau a nasci! :D
-
eya
Citazione:
mustu
ma per favore devi sapere che e stato il giocatore straniero piu amato dai tiffosi del chelsea e non solo, e se vuoi saperne di piu e anche una statua di cera al medesimo museo. e in uk non si parla di lui come italiano ma come sardinian. ciau
Eya fin qui hai ragione, rikordo ancora un turista inglese ke venne in pizzeria e quasi quasi si pisciava perkč ha visto la maglia di zola appesa alla parete ....
perň pare che fu zola a dichiarare che la sua patria č l'italia. Dunque, ke altro c'č da dire?