Gibilterra (protettorato britannico) è stata affiliata provvisoriamente all'Uefa.
La sua federazione potrà avere la propria nazionale sportiva!!
La Catalogna in virtù di ciò spinge per avere la propria.

Gibilterra (protettorato britannico) è stata affiliata provvisoriamente all'Uefa.
La sua federazione potrà avere la propria nazionale sportiva!!
La Catalogna in virtù di ciò spinge per avere la propria.
Su Templare

kissaghi ki unu pagu de sanu iberismu no arrivit puru in srd!

No este solu kistione de Iberismu, sos abitantes de Gibilterra non s'intendene Ispanyonoles. Sos Britannicos sun fortes (politicamente) in su calciu, tene contu bada 4 nazionales in su Regnu Unidu, e cun Gilbilterra como sun kimbe.
Però podet essere una richiesta ..... ma bi keret politicos cun buttones in sue Roma prima e in Europa poisi..... e non bio nudda pro komo

difatis no apo nadu ki sunt ispannyolos... los apo inglobados in sa penisula iberica, est a nàrrere ue vìvent de fatu.
sos de gibilterra (no sos ki bènint da-e fora) sunt totus bilingue. cumprèndere una limba est intrare in d'unu mundu.
saludos
ammito ki est totu pius difitzile in srd ca sa sotziedade est istada pesada cun sa cultura "mono" mono-lingua; mono-stato; mono-nazionale; mono-televisione; mono-mono...

Bellissima idea, Kusta de sa Natzionale Sarda... E si potet incumenzare cun kalchi striscione mannu tipu " NATZIONALE SARDA" impari cun atteros de "NATZIONE SARDA" , e bandelas sardas su mattessi...
E si non est kusta, de dominiga, potet essere un'attera... Bastat a incummenzare e sa cosa, po mie, funzionat 'ene meda.

Bah...prim'e fai una natzionali sadra si deppiri fai una federatzioni sadra...

Io credo si possa iniziare organizzando una partita dimostrativa, il cui incasso sia devoluto in benificienza, con una delle nazionali non riconosciute da UEFA e FIFA, ad esempio i Catalani o i Baschi.
Creare una lega sarda non è strettamente necessario per questo, sarebbe sufficiente contattare un selezionatore che scelga i giocatori sardi da mettere in campo...io un nome ce l' avrei...