A Lupo informa: Probabilmente sono completamente OT but,
No sso se te capisi el veneto ma Ada ci è o ci fa?
Cmq a Ada: Se l'invidia fusse fevre tuto el mondo scotarìa.
Chiuso l'off topic.
Ciao Lupoiaociao:


A Lupo informa: Probabilmente sono completamente OT but,
No sso se te capisi el veneto ma Ada ci è o ci fa?
Cmq a Ada: Se l'invidia fusse fevre tuto el mondo scotarìa.
Chiuso l'off topic.
Ciao Lupoiaociao:











