...perchè nn mi ha caricato il video???
Le istruzioni che ho seguito sn esatte...:ue uffa...
Visualizzazione Stampabile
...perchè nn mi ha caricato il video???
Le istruzioni che ho seguito sn esatte...:ue uffa...
Putissitu lassari cca l'url cumpletu dû vidiu ca voi ncastrari? Accussì videmmu unn'è 'u guaju!
te ccà, pigghiatillu!
http://www.youtube.com/watch?v=62_jGZE1VFE
salutàmu,
Nivi :-:-01#19
'U codici d'adoprari esti sempri tuttu chiddu ca veni dopu 'u simbulu "="
Allura
http://www.youtube.com/watch?v=62_jGZE1VFE
si sparti nta
http://www.youtube.com/watch?v=
e
62_jGZE1VFE
ca è 'u codici addisiatu!
Grazie ancora...(ma cu tu fà ffari...)
ciaociao :-:-01#19
Neve.
Cu mu fa fari? 'U me sangu, 'a me cuscienza, 'a siti 'i giustizzia e libbirtati dû me Populu, dâ me Nazzioni!