Sa Sindighessa de Aristanis at fattu cosa bona e justa a donai una copia de sa Carta de Logu a su juixi alemannu chi no connosciat sa storia e sa curtura nosta.
Brava Angela, a biri si de aberus no cominzaus a tenni torra politicus sabius e fortis che s'antiga e amada Reina nosta.
http://www.comune.oristano.it/comune...tedesche_.html




Rispondi Citando