DOMA' NUNCH
Associazione Econazionalista

www.eldraghbloeu.com

Il sito della nostra Associazione (www.eldraghbloeu.com) è stato ampiamente migliorato, a tutto vantaggio della chiarezza, completezza e scorrevolezza. Adesso tutti i nostri amici e simpatizzanti potranno trovare ancora più rapidamente le informazioni che cercano sulle nostre attività e campagne, gli appuntamenti nonché le notizie ed aggiornamenti su tutto quanto riguarda la salvaguardia della nostra Terra d'Insubria. E naturalmente il tanto atteso numero 7 de El Dragh Bloeu e tutti i numeri arretrati. Il sito è ora organizzato in base alle tre aree tematiche principali in cui si articola l'azione di Domà Nunch: la Lingua Milanese, le Emergenze Ambientali, la Storia e Identità. Ma non mancano anche notizie sullo Sport e la Musica Insubri..
Nella pagina iniziale noterete lo spazio dedicato al Tesseramento 2008 a Domà Nunch, così come il riquadro con le ultime notizie e L'Oeucc del Dragh, che mostra in sequenza alcune delle più significative fotografie degli scempi perpetrati contro la nostra Terra. A questo proposito ringraziamo tutti i nostri amici e soci che ci hanno fornito molte di queste immagini.
E non è finita, perchè all'interno di Lengua trovate una grande novità: una sezione totalmente dedicata alla Musica & Musega, ovvero ai maggiori artisti del panorama musicale d'Insubria. Folk, Rock, Metal, Acustico, Tradizionale, Punk e altro ancora....tutto in milanese!

Da non dimenticare la Rassegna Stampa, che è costantemente aggiornata con gli articoli dei vari media che parlano delle nostre iniziative e attività sul territorio, per non parlare dei sempre più numerosi link ai Sit Amis.
Inutile dire che www.eldraghbloeu.com è sempre in evoluzione, miglioramento ed aggiornamento.

In Alt la Bissa!
Domà Nunch


www.eldraghbloeu.com



DOMA' NUNCH

Associazione Econazionalista

www.eldraghbloeu.com

El sit de la nòsta Associazion (www.eldraghbloeu.com) l’è staa tiraa a noeuv, inscì de vess pussee ciar, complett e facil da legg e comprend. Adess tucc i nòster amis e compagn podarann trovà in d’on bòtt tucc i informazion sora a i nòster attività e campagn, alter pontei e anca tucc i alter notizzi che parlen de la protezion de la nòsta Terra d’Insubria. E finalment anca el numer 7 de El Dragh Bloeu, che s’è faa speccià on cicinin, e cont luu tucc i numer indree. El sit l’è ora spartii in trii sezion principai: la Lengua Milanesa, i Emergenz Ambientai, la Stòria e l’Identità. Ma manchen minga anca notizi de Spòrt e Musega Insubre.
In de la pagina principal del sit l’è in evidenza el riquader del Tesserament 2008 a Domà Nunch, i ultim notizzi e l’Oeucc del Dragh, che mett in mostra ona sequenza de fòto di disaster che hinn staa faa contra a la nòsta Terra. A ciappom anca l’occasion per ringrazià i sòci e compagn che hann mandaa el material.
E l'è minga finida, denter a la sezion Lengua gh’è ona granda novità: ona pagina dedicada a la Musica & Musega, cioè a i maggior artista in del panorama musical d’Insubria: Folk, Rock, Metal, Acustico, Tradizionale, Punk ….tuttcòss in milanes!
Se poeu minga desmentegà la Rassegna Stampa che l’è aggiornada cont i articol che parlen di nòster iniziativ de piazza e, in fin, la pagina di Sit Amis, anmò pussee ricca de prima.
L’è fòrsi inutil dì che www.eldraghbloeu.com l’è semper dree a cress, a mejorà, dì dòpo dì.


In Alt la Bissa!
Domà Nunch


www.eldraghbloeu.com