a che livello siete nella conoscenza della lingua sarda?

a che livello siete nella conoscenza della lingua sarda?

sigumenti no d'appu mai scippiu cumenti si scridi a botasa andu u pogheddu a intzetidu . po da fueddai no problem . d'ognia di su 75% de is fueddadas mias funti me in sadru .su ki mi pigada a cu esti ca med'ottasa ciadi jenti ki no sighidi candu seu chistionendi me in sadru e insa toccada a du nai me itagliau.Originariamente Scritto da Su pisìttu
sa libertade de tottusu !

Qualcuno mi può linkare un sito dove poter attingere le regole grammaticali e ortografiche e possibilmente è possibile avere un vocabolario se questa è la nuova lingua la voglio cominciare ad adoperare da subito.Originariamente Scritto da BARROSU83

la ho più che altro studiata in periodo post adolescenziale, da bambino la sapevo in maniera sgramamticata ed italianizzata, avendola assorbita passivamente in maniera approssimata... attualmente la scrivo benino ma la parlo secondo me malino: oltre a non essere madrelingua ho il problema del forte accento italiano... riesco comunque tutto sommato a livello orale ad esprimere tutto ciò che voglio in Limba, seppur non in maniera sciolta, e per questo ho votato: <<Lo so parlare poco e con difficoltà>>

Lo "scriverla correttamente" è una cosa molto relativa...scrivere con che grafia? quella sarda autonoma (quella per cui bisogna battersi) o quella italianizzata de sa limba sarda comuna?
cmq in entrambi i casi credo di poter dire di saperla parlare ma di non saperla scrivere in modo del tutto corretto.
SOTZIALISMU! INDIPENDENTZIA!

scrì sa limba bollit nai sciri comenti bollint postus is berbus (cun is desinentzias justas, ponendi unu pagu a parti sa pronuntzia dialetali), is fueddus, is paragogigas, sciri candu bollint postas is literas dopias a candu nono... is diferentzias intr''e is grafias funt arrelativamenti piticas... no funt is K/CH o sa ç-sç/ci-sci o sa NNY/GN a spratziai su sardu scritu bonu da su leju... sa grafia sarda autonoma e sa de sa LSC diferrint feti po grafemas (sa LSC at sçoberrau de imperai is formas prus bixinas a s'italianu, sa g.s.a. proponniat arreulas noas, prus arrevolutzionarjas) ma sa sostantzia no mudat, sa manera de scrì su sardu est sa matessi (una manera latinisada, non-fonetisada).

lo capisco bene, lo parlo correttamente(più o meno)..il mio vocabolario è ristretto , ma a scriverlo nudda!

io sono di 'limba'e latte' sassarese, lo parlo e lo scrivo correttamente,
che faccio? non voto ?![]()

Lo so parlare poco e con difficoltà
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
su sardu du kistionu, ma mabi, meda puru.
inghizzu in sardu e poi mi bloccu, mi trobeddu sa lingua, e poi sigu in itaglianu. poi cuminti a vocabolariu esti strintu meda. connosciu scetti is fueddus prus usausu.
po du scrii, esti difficili a giudicai, toccada a teni unu riferimentu (grafia), però narausu ca no mi preoccupada poita scriu cuminti mi beidi spontaneu, kena mi strollicai cun penzamentusu (a tipu "adessi giunstu o sbaliau?! boh!").
meda ottasa mi capitada de abarrai perplesso dopu ke appu scrittu, insà torru a penzai su fueddu e a liggi cussu ke appu scrittu...esti sempri giustu, scetti ca no seusu abituausu a bì i fueddusu scrittusu e quindi a bottasa parridi stranu cuminti esti iscrittu....poita esti una limba scetti kistionada e/o intendia.
KSW.

Eja, esti berusuOriginariamente Scritto da BARROSU83
![]()
![]()
![]()
...esti sa velocidadi, ses troppu veloci!!![]()
![]()