Risultati da 1 a 7 di 7
  1. #1
    www.pnveneto.org - PNV
    Data Registrazione
    18 Aug 2006
    Località
    Trevixo - Venetia
    Messaggi
    1,133
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito Bociatura deła Comision storega sul plebisito trufa: łasar subito el goerno regional

    -----
    COMUNICATO STANPA
    -----

    -----

    Bociatura deła Comision storega sul plebisito trufa:
    i patrioti veneti, se ghe ne xe, i łase el goerno regional

    Ła contromosa tałiana suła comision storega che gà portà ała so bociatura da parte del masimo raprexentante deła Casta Veneta Giancarlo Galan, xe sintomo deła mancansa de comuni intenti al’interno deła magioransa in xonta regional. I patrioti veneti gà da desidar se restar s-ciavi dei tałiani o afondar un goerno regional anti-veneto.

    -----
    Trevixo, lì 29 de disenbre 2007 more Veneto

    El Partito Nasionałe Veneto condana duramente łe parołe biforcute de bociatura deła comision storega regionałe sul Plebisito Trufa del 1866, pronunciae dal’ex venditor de publisità de Berlusconi, chel Giancarlo Galan xa sotosegretario ałe atività produtive in quota al partito liberałe tałian nel 1984, el steso odioxo partito risorgimentałista da do de briscoła par sento, ma de gran spesor tangentaro, dato che’l gavea come leader Francesco De Lorenzo e Renato Altissimo, tra i masimi esponenti dełe roberìe tałiane vegnue fora co tangentopołi.

    El Partito Nasionałe Veneto nol dexmentega anca che xa al tenpo sto tristo personajo el gera conpagno de partito e de marendin de chel Fabio Gava che deso xe a so volta asesor regionałe e chel xe inpegnà nel darghe aria ała canpagna eletorałe pal 2010 grasie a połitiche de spexa piovega a favor dei “grandi eletori”, ma pagae coe tasche de tuti i veneti. L’exenpio masimo proprio de sti di xe el tentativo de sto qua de salvar ła fałimentare conpagnia aerea Alpi Eagles, exenpio grando de gestion diletantesca in salsa forsaleghista e che se merita soło che de sparir dal marcà.

    Sta matrice conpagna de na clase dirigente veneta bona da gnente se no de spendar masa e mal i nostri schei, dimostra ła so inadeguatesa a portar vanti ła Cauxa Veneta pa conto nostro.
    Xe anca da dir che chi che deso apogia połiticamente sto traditor deła nostra identità, ghe ne condivide l’asion in tute łe so conponenti e merita de esar considerà a pieno titoło parte de na Casta Veneta che dovemo tirar xo dałe spexe.

    Pa sto motivo, el PNV lancia un apeło ai połitici veneti che se sente patrioti parché i abandone na magioransa regionałe antiveneta che ne vol s-ciavi e ignoranti deła nostra storia granda, deła nostra cultura che se fa vanto nei mejo muxei in volta pal mondo e nol vol che parlemo ła nostra łengoa.

    Dal canto suo, el PNV se inpegna pa ła creasion de na nova clase dirigente veneta che spedisa al pì presto a lavorar sti mantegnui de połitici boni da gnente se non de spendar mal i nostri schei e ciaparse stipendi sensa far gnente de bon par naltri veneti.

    Gianluca Busato
    Comitato per la fondazione del
    Partito Nazionale Veneto

    Web: www.pnveneto.org
    E-mail: info@pnveneto.org

  2. #2
    email non funzionante
    Data Registrazione
    31 Mar 2009
    Messaggi
    7,255
     Likes dati
    0
     Like avuti
    10
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    ma kosa ve speteu da galan, dala lega. dal projeto NE. i xe tuti nemisi.

  3. #3
    Moderatore
    Data Registrazione
    03 Jun 2006
    Località
    Quel Posto Davanti al Mare
    Messaggi
    32,721
     Likes dati
    8,551
     Like avuti
    7,142
    Mentioned
    56 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)

    Predefinito

    Manca: "Grazie alla Lega per la commissione storica."

  4. #4
    www.leganordromagna.org
    Data Registrazione
    06 Mar 2002
    Località
    Romagna Nazione Padana
    Messaggi
    4,777
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    ma si juv... anche stavolta diciamo grazie alla lega che lavora per i traditori, i comunisti, i fascisti e tutti gli altri pagliacci padani che un giorno ci ringrazieranno.

  5. #5
    Pensiero Libero
    Data Registrazione
    16 Jun 2009
    Messaggi
    2,341
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Citazione Originariamente Scritto da dime can Visualizza Messaggio
    ma kosa ve speteu da galan, dala lega. dal projeto NE. i xe tuti nemisi.
    Si butaghe drento tuti, Saria belo vedar tanta gente che ciacola sentà su chele careghe là!
    L'è proprio belo el Veneto, la region piasè autonomista con sindaci en magior parte leghisti, vice presidente leghista, e semo quei che manda pi schei a Roma, che forti che semo! N'do ei Gentilini Tosi ecc... che i ciacola tanto e dopo i elemosina a Roma? N'do ei?

  6. #6
    INDIPENDENTISTA
    Data Registrazione
    11 Apr 2007
    Località
    Verona-Venetia
    Messaggi
    449
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    purtroppo è successo quello che è successo...Galan comincia ad aver paura visto che le elezioni regionali siu avvicinano e Zaia avanza"minaccioso"
    Bisogna dire che tuta la Liga Veneta ha condannato la cosa..anche se i giornali succubi dell'italia non hanno detto molto al riguardo...

    L'unica nota positiva è che ha stanziato dei fondi per la lingua e cultura Veneta..un po ambiguo ma meglio di niente....

    Una nota positiva invece è che La Padania ha per 4 giorni consecutivi parlato del referendum farsa intervistando e facendo servizi interessanti....

    VENETO NAZIONE!!!

  7. #7
    Pensiero Libero
    Data Registrazione
    16 Jun 2009
    Messaggi
    2,341
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Citazione Originariamente Scritto da giacomocrop Visualizza Messaggio
    purtroppo è successo quello che è successo...Galan comincia ad aver paura visto che le elezioni regionali siu avvicinano e Zaia avanza"minaccioso"
    Bisogna dire che tuta la Liga Veneta ha condannato la cosa..anche se i giornali succubi dell'italia non hanno detto molto al riguardo...

    L'unica nota positiva è che ha stanziato dei fondi per la lingua e cultura Veneta..un po ambiguo ma meglio di niente....

    Una nota positiva invece è che La Padania ha per 4 giorni consecutivi parlato del referendum farsa intervistando e facendo servizi interessanti....

    VENETO NAZIONE!!!
    Ho come il presentimento che se anche ci fosse Zaia presidente della regione l'autonomia sarebbe comunque un miraggio...L'autonomia da Roma prevede il sacrificio di qualcuno, a Roma la lega dovrebbe ribaltare il parlamento, e fare l'ago della bilancia, non il cane bastonato!

 

 

Permessi di Scrittura

  • Tu non puoi inviare nuove discussioni
  • Tu non puoi inviare risposte
  • Tu non puoi inviare allegati
  • Tu non puoi modificare i tuoi messaggi
  •  
[Rilevato AdBlock]

Per accedere ai contenuti di questo Forum con AdBlock attivato
devi registrarti gratuitamente ed eseguire il login al Forum.

Per registrarti, disattiva temporaneamente l'AdBlock e dopo aver
fatto il login potrai riattivarlo senza problemi.

Se non ti interessa registrarti, puoi sempre accedere ai contenuti disattivando AdBlock per questo sito