User Tag List

Risultati da 1 a 8 di 8
  1. #1
    www.pnveneto.org - PNV
    Data Registrazione
    18 Aug 2006
    Località
    Trevixo - Venetia
    Messaggi
    1,133
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito Pnv, un partito patriotico: iscrivate se te vol la to libartà e quela dei to fioi

    Pnv, un partito patriotico: iscrivate se te vol la to libartà e quela dei to fioi

    Cari amisi, el Pnv, el Partito Nasional Veneto, el xe nato da pochi mexi (18 de magio 2008, par ła precixion), ma xà el xe na prexensa de spesor asołuto nel panorama połitico Veneto.
    Semo cresui un mucio come proposte programatiche e come capasità de informasion sui novi media.
    Stemo cresendo come grupi teritoriałi, se stemo ativando anca per łe prosime elesion aministrative.
    In poco tenpo ghemo insoma bruxà łe tape.
    Eco parché meritemo fiducia.
    Molti ne varda dixendo che semo solo che n’altro partito.
    Invese naltri no semo el solito partito de poter.
    No.
    Naltri semo un partito patriotico.
    Un partito che nase co un solo obietivo: l’indipendensa deła Venetia.
    E par otegnerla ghemo individuà un percorso che par ła prima volta un partito deside de percorar.
    Overo otegner el mandato dai Veneti par indir un referendum par ła nostra indipendensa.
    Ghemo bixogno de ti che te ne lexi.
    Ghemo bixogno che te te iscrivi al primo partito patriotico veneto.
    Se te ne iuti, te te iuti e insieme podemo far queo che i gà fato in Montenegro, in Quebec, in Groenlandia e che deso i fa anca in Scosia.
    Podemo esar libari e indipendenti nela nostra tera, finalmente paroni del nostro destin e sensa pì łe cadene dei połitici tałiani che ne tien soto tuteła.
    Naltri Veneti semo conosui in tuto el mondo par el nostro vałor e par ła nostra onestà. Semo solo che naltri Veneti che dovemo convinsarse del tuto deła nostra capasità.
    Se no te iuti el Pnv, nesuni organixarà el referendum par l’indipendensa del Veneto, parché nisuni altri ło gà come obietivo.

    Vutu el referendum? Vutu l’indipendensa?
    Alora iscrivate al Pnv! Iscrivate deso!

    Gianluca Busato
    Segretario Partito Nasional Veneto

    •   Alt 

      TP Advertising

      advertising

       

  2. #2
    Lombard
    Data Registrazione
    04 May 2009
    Località
    Milan
    Messaggi
    609
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    premesso che ritengo il PNV un partito serio vorrei che qualcuno mi commentasse il seguente articolo:

    IL REFERENDUM PER L’INDIPENDENZA DEL VENETO E’ LEGALMENTE IMPOSSIBILE

    30 Novembre 2008 in Autogoverno Popolo Veneto, Politica
    Alcune mi considerazioni sul sempre piu’ inutilmente invocato referendum per l’indipendenza
    Prima però,direi che mi pare una eviedente verità che nessun partito italiano potrà mai far digerire ai propri elettori che gli vengano tagliate le sovvenzioni fino ad oggi rubate ai veneti, nemmen per fare l’autonomia o il federalismo. Figurarsi se gli stessi possono far passare un referendum per la piena indipendenza!!

    Anzi, è evidente che non si farà nemmeno l’autonomia o il federalismo fiscale, perché, riprendento le parole che l’industriale Riello ha affermato, se tutti al sud sono contenti del federalismo che sta passando, o non hanno capito loro o non hanno capito quelli del nord. E d’altra parte, è del tutto evidente che la Lega è diventata l’unico vero partito romano centrico, tanto da riconoscere l’autonomia speciale a Roma stessa.
    Che l’autonomia regionale così come il federalismo effettivo non si otterranno mai dal parlamento italiano è dunque un fatto del tutto evidente e scontato, ormai. Perseguire su questo obbiettivo è come dichiararsi cornuti e mazziati.

    il resto dell'articolo:

    http://www.palmerini.net/blog/

  3. #3
    www.pnveneto.org - PNV
    Data Registrazione
    18 Aug 2006
    Località
    Trevixo - Venetia
    Messaggi
    1,133
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Diritto Internassional e Costitussion Italiana

    In risposta a dei dubi posti al PNV da dei simpatizanti (e de prinsipio anca da mi), go contatà na conossensa che go rento na organizassion internassionale parchè el me dasse na opinion, dato che la so organizassion la ga a che fare diretamente co la question de la indipendenza.
    Ve taco la risposta che me gavea dà a so tempo. Lu no xe miga tedesco, ma xe la lingua co cui comunichemo (parche’ mi no so l’inglese o el francese e lu no sa l’italian e gnanca el venessian):
    Sehr geehrter Herr Dal Lago
    Wie bereits in unserem Telefongespräch, die Frage der Unabhängigkeit ist in erster Linie eine Frage des Völkerrechts. Ein neues Land kann erkannt werden als unabhängige von der internationalen Gemeinschaft, auch wenn dieser Weg ist nicht von der Angleichung der Rechtsvorschriften der bestehenden Land. Dies ist die Straße reiste in Montenegro, Quebec, Grönland, und derzeit in Schottland.
    Was Ihre Sorge um die venezianischen Fall, ich wiederhole, dass ich der Meinung, dass ein Referendum allein wird nicht ausreichen. Die internationale Gemeinschaft muss sich mit einer demokratisch gewählten Vertreter der Bürger unter das Ziel der Unabhängigkeit.
    Ich ermutige Sie, folgen Sie Ihrem Ziel der Erreichung einer Volksabstimmung, aber dies erreicht werden sollte parallel mit der Wahl eines venezianischen Vertreter, der Kontakt wird offiziell die internationale Gemeinschaft auf, haben dieses Referendum ausgehandelt und überwacht werden.
    Ich würde keine große Bedeutung auf die Stellungnahme der Rechtsanwälte vor Ort, die wissen, das italienische Recht, aber ignorieren, dass die Grundsätze des Völkerrechts.
    Eco la me tradussion:

    Caro Sior Dal Lago
    Come ghe gò za dito par telefono, la question de indipendenza la xe prima de tuto materia de Diritto Internassional. On novo paese el pol esser riconosuo indipendente da la comunità internassional anca se sto percorso no l’è contemplà da le leggi del paese esistente. Questa la xe la via percorsa in Montenegro, Quebec, Groenlandia, e recentemente anca da la Scozia.
    Par via del vostro pensiero par la causa veneta, ripeto che credo che on referendum solo no’l basta miga. La comunità internassional la ga bisogno de aver a che far co on rapresentante eleto democraticamente dai so citadini soto l’obietivo de indipendenza.
    La incoragio a perseguir el so obietivo de referendum, ma questo el dovaria esser fato in parallelo co l’elession de on rapresentante veneto che el posa ufficialmente contatar la comunità internassional par far si che el referendum el sipia negozià e monitorà.
    No daria massa inportanza a l’opinion de avogadori locali che conosse puito la lege italiana, ma che i ignora i principi de Diritto Internassional.

    Anca grassie a questa lettera mi me son convinto del percorso del PNV.

    Filipo Dal Lago - PNV

  4. #4
    NazionalistaEuropeista
    Data Registrazione
    13 Jul 2009
    Località
    La Dotta, la Turrita, la Grassa
    Messaggi
    1,293
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    ma chi vi riconosce? l'Italia non è la serbia, che è nata dalla disgregazione della jugoslavia e dove certe popolazioni cercano l'indipendenza...

  5. #5
    Confederato
    Data Registrazione
    31 Mar 2009
    Località
    Dixieland
    Messaggi
    7,379
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Citazione Originariamente Scritto da lollo8lollo Visualizza Messaggio
    ma chi vi riconosce? l'Italia non è la serbia, che è nata dalla disgregazione della jugoslavia e dove certe popolazioni cercano l'indipendenza...
    anche se hai 16 anni non sei autorizzato a dire certe cazzate. Tu dovresti essere educato spartanamente, così potresti essere più "True Fascio" e portare a maggior logica quell'avatar, con in più l'importante qualità del silenzio.

  6. #6
    Lombard
    Data Registrazione
    04 May 2009
    Località
    Milan
    Messaggi
    609
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    grazie a giane per il chiarimento. comunque anche la strategia proposta da Loris Palmerini non è da sottovalutare.

    libertà per i Veneti e i Lombardi!

  7. #7
    email non funzionante
    Data Registrazione
    30 Aug 2007
    Messaggi
    2,353
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Secondo me sia il Referendum per l'indipendenza che l'Autogoverno sono entrambi percorsi fattibili ma in situazioni diverse: allo stato attuale e per un percorso democratico all'interno dello Stato italico, il Referendum sara' necessario per legittimare la richiesta di una parte politica (PNV in questo caso) mentre, in caso di crollo dello Stato itagliano, l'Autogoverno puo' rappresentare una soluzione ottimale purchè sostenuto nei fatti dal Popolo (qui' Veneto) e si dimostri capace di controllare la situazione; successivamente, superata la fase iniziale dell'indipendenza dovra' comunque sottoporsi al giudizio democratico formale dei cittadini mediante libere elezioni.

  8. #8
    www.pnveneto.org - PNV
    Data Registrazione
    18 Aug 2006
    Località
    Trevixo - Venetia
    Messaggi
    1,133
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Citazione Originariamente Scritto da Wento Visualizza Messaggio
    Secondo me sia il Referendum per l'indipendenza che l'Autogoverno sono entrambi percorsi fattibili ma in situazioni diverse: allo stato attuale e per un percorso democratico all'interno dello Stato italico, il Referendum sara' necessario per legittimare la richiesta di una parte politica (PNV in questo caso) mentre, in caso di crollo dello Stato itagliano, l'Autogoverno puo' rappresentare una soluzione ottimale purchè sostenuto nei fatti dal Popolo (qui' Veneto) e si dimostri capace di controllare la situazione; successivamente, superata la fase iniziale dell'indipendenza dovra' comunque sottoporsi al giudizio democratico formale dei cittadini mediante libere elezioni.
    da incorniciare

 

 

Discussioni Simili

  1. Risposte: 19
    Ultimo Messaggio: 18-12-08, 09:10
  2. Risposte: 154
    Ultimo Messaggio: 01-04-06, 09:42

Permessi di Scrittura

  • Tu non puoi inviare nuove discussioni
  • Tu non puoi inviare risposte
  • Tu non puoi inviare allegati
  • Tu non puoi modificare i tuoi messaggi
  •  

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226