Risultati da 1 a 2 di 2
  1. #1
    Meda sabios paris
    Data Registrazione
    02 Dec 2004
    Località
    Atlantide
    Messaggi
    5,063
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito Partito Silvio d'Azione e Rossosori di 600 anni fa....

    1409: sos nobiles traitores, ki innantis aian bokidu Ugone III e ki Lyonore aiat catzadu de Aristanis gherran paris cun Pedru de Aragona cuntra s'Armada Arvurense e benden Sardinna a sos istranzos.
    De seguru issos puru tenian ideas divrescias de Sardinna, ma fin paris e cumbinkidos a la kerrer Aragonesa. B'aiat puru caligunu ki creiat de cumbinkere sos Aragonesos a li dare unu pagu de Autonomia o ateros ki creian de fraigare s'Indipendentzia linghinde su culu a su mere istranzu ki li pariat pius bonu.... E si lamentian ca sos de Arborea ki gherrian a s'ater'ala fin divididos intr'e issos e ki cun issos no si podiat bistare.

    2009: ateros meres, ateros teracos, matessi allega.
    Ermes dae un'ala ki istriscian, ermes dae s'ater'ala ki istriscian. Mamuthones cumbinkidos de marciare liberos e no s'abitzan de sas cadenas ki los prenden in palas.
    E sos insocadores godini, ca po issos....5 annos de cadreas comunque vada!
    E l'italia ringrazia....

  2. #2
    Sotzialismu e Libertade
    Data Registrazione
    28 Apr 2005
    Località
    Orosei - Sardinna - EU
    Messaggi
    264
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    L'Italia ringrazia anche l'inconcludenza e l'inettitudine di taluni, da quando votavano per il tricolore post-fascista (vedi MSI) a quando ai giorni d'oggi mancano di rispetto alle libere scelte di Sardi liberi quanto e più di lui.

 

 

Discussioni Simili

  1. Bersani è quasi più furbo di Franceschini
    Di MarinoBuia nel forum Politica Nazionale
    Risposte: 0
    Ultimo Messaggio: 19-03-13, 14:34
  2. Gli italiani di un tempo sono i migliori
    Di Naitmer nel forum Fondoscala
    Risposte: 4
    Ultimo Messaggio: 15-01-13, 10:24
  3. Risposte: 94
    Ultimo Messaggio: 26-08-09, 10:33
  4. Domanda su Europa-Hawaii
    Di skyrobbie nel forum Aviazione Civile
    Risposte: 25
    Ultimo Messaggio: 06-05-05, 10:40

Permessi di Scrittura

  • Tu non puoi inviare nuove discussioni
  • Tu non puoi inviare risposte
  • Tu non puoi inviare allegati
  • Tu non puoi modificare i tuoi messaggi
  •  
[Rilevato AdBlock]

Per accedere ai contenuti di questo Forum con AdBlock attivato
devi registrarti gratuitamente ed eseguire il login al Forum.

Per registrarti, disattiva temporaneamente l'AdBlock e dopo aver
fatto il login potrai riattivarlo senza problemi.

Se non ti interessa registrarti, puoi sempre accedere ai contenuti disattivando AdBlock per questo sito