Sù siti russi sempre molto ben informati arrivano queste notizie non ufficiali.
T-50-1 - is being revised in OKB "Sukhoi", operating time 219 hours 197 landings.
T-50-2 - located in Zhukovsky, operating time of 123 hours, 141 landings.
T-50-3 - in LIiDB Akhtubinsk, operating time of 181 hours, 92 landings.
T-50-4 - in LIiDB Akhtubinsk, operating time of 74 hours, 49 landings.
T-50-5R - is in the final assembly shop KnAAZ. 5P - a project to restore the machine T-50-5 with elements of T-50-6, stopped in production.
Questo è l'elenco delle ore di volo e dei decolli-atteraggi dei 5 prototipi.
Il T-50-5R è l'esemplare che si era incendiato,ne è stata bloccata la ricostruzione perchè hanno deciso di modificare la cellula,quindi verra ricostruito aggiornato.
- T-50-5 became T-50-5R, will cannibalize T-50-6.
- T-50-6 is what we referred to as T-50-6-1 as before; IE a flying frame of "phase 1".
- T-50-6-1 is in fact a static frame of "phase 2", now known as T-50-7.
- T-50-6-2 is flying phase 2 frame, so we always had that right.
Also this year will be put T50-8 (now there is a dock fuselage) and T50-9 (year-end). T-50-9 promise with the new engines [Izd 30 or whatever they are now testing on "710"?]. In 2016, the planned are 50-10, 50-11 and static testing frame 50-12.
Quindi nel 2017 dovrebbe volare con il suo specifico motore difatti sempre dai siti molto ben informati trapelano queste foto rubate del nuovo motore.
Qui si vede bene il nuovo rivoluzionario compressore a soli 5 stadi.
Qui si vede l'altrettanto rivoluzionaria turbina monostadio.
I motori entreranno in produzione di preserie nel 2017 e a regime nel 2020,salvo ritardi.
Il nuovo motore sarà più leggero più piccolo più potente più affidabile dei precedenti,sarà solo più grande di diametro,il Su35 hà la cellula ricostruita per poterlo aspitare.