Pagina 1 di 2 12 UltimaUltima
Risultati da 1 a 10 di 18
  1. #1
    Forumista esperto
    Data Registrazione
    07 Aug 2016
    Messaggi
    11,902
     Likes dati
    7,981
     Like avuti
    4,904
    Mentioned
    76 Post(s)
    Tagged
    4 Thread(s)

    Predefinito Panico in Olanda: il premier liberale copia l'ultradestra

    Aan alle Nederlanders,

    Er is iets aan de hand met ons land. Hoe komt het toch dat we als land zo welvarend zijn, maar sommige mensen zich zo armzalig gedragen? Mensen die in toenemende mate de stemming in ons land aan het bepalen zijn. Die bereid zijn om alles waar we als Nederland zo hard voor hebben gewerkt, omver te gooien. Dat laten we toch niet gebeuren?

    Verreweg de meesten van ons zijn van goede wil. De stille meerderheid. We hebben het beste met ons land voor. We werken hard, helpen elkaar en vinden Nederland best een gaaf land. Maar we maken ons wel grote zorgen over hoe we met elkaar omgaan. Soms lijkt het wel alsof niemand meer normaal doet.

    U herkent het vast wel. Mensen die zich steeds asocialer lijken te gedragen. In het verkeer, in het openbaar vervoer en op straat. Die van mening zijn dat ze altijd maar voorrang hebben. Die afval op straat dumpen. Die conducteurs bespugen. Of die in groepjes rondhangen en mensen treiteren, bedreigen of zelfs mishandelen. Niet normaal.

    We voelen een groeiend ongemak wanneer mensen onze vrijheid misbruiken om hier de boel te verstieren, terwijl ze juist naar ons land zijn gekomen voor die vrijheid. Mensen die zich niet willen aanpassen, afgeven op onze gewoontes en onze waarden afwijzen. Die homo’s lastigvallen, vrouwen in korte rokjes uitjouwen of gewone Nederlanders uitmaken voor racisten. Ik begrijp heel goed dat mensen denken: als je ons land zo fundamenteel afwijst, heb ik liever dat je weggaat. Dat gevoel heb ik namelijk ook. Doe normaal of ga weg.

    Dit gedrag mogen we nooit normaal vinden in ons land. De oplossing is niet om dan maar groepen mensen over één kam te scheren, uit te schelden of hele groepen simpelweg het land uit te zetten. Zo bouwen we toch geen samenleving met elkaar? De oplossing is vooral een mentaliteitskwestie. We zullen glashelder moeten blijven maken wat normaal is en wat niet normaal is in dit land. We zullen onze waarden actief moeten verdedigen.

    In Nederland is het namelijk normaal dat je elkaar de hand schudt en gelijk behandelt. Het is normaal dat je van hulpverleners afblijft. Dat je leraren respecteert en mensen niet sart met vlogjes. Het is normaal dat je werkt voor je geld en het beste uit je leven probeert te halen. Elkaar helpt als het even moeilijk gaat en een arm om iemand heen slaat in zware tijden. Het is normaal dat je je inzet en niet wegloopt voor problemen. Dat je fatsoenlijk naar elkaar luistert. In plaats van elkaar te overschreeuwen als je het ergens niet mee eens bent.

    De komende tijd is bepalend voor de koers van ons land. Er ligt slechts één vraag voor: wat voor land willen we zijn?

    Laten we ervoor strijden dat we ons thuis blijven voelen in ons mooie land. Laten we duidelijk blijven maken wat hier normaal is en wat niet. Ik weet zeker dat we dit voor elkaar gaan krijgen. Dat we alles wat we met elkaar bereikt hebben samen overeind houden. U, ik, wij allemaal. Laten we samenwerken om dit land nóg beter te maken. Want echt, we zijn een ontzettend gaaf land. Ik zou nergens anders willen wonen. U wel?

    Groet,
    Mark Rutte


  2. #2
    Forumista esperto
    Data Registrazione
    07 Aug 2016
    Messaggi
    11,902
     Likes dati
    7,981
     Like avuti
    4,904
    Mentioned
    76 Post(s)
    Tagged
    4 Thread(s)

  3. #3
    Terra Nullius
    Data Registrazione
    06 Jan 2017
    Messaggi
    378
     Likes dati
    399
     Like avuti
    174
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito Re: Panico in Olanda: il premier liberale copia l'ultradestra

    Per raccattare voti fingono di essere identitari perché hanno capito dove tira il vento...

  4. #4
    Forumista esperto
    Data Registrazione
    01 Oct 2015
    Località
    casa mia
    Messaggi
    11,544
     Likes dati
    12,126
     Like avuti
    5,310
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito Re: Panico in Olanda: il premier liberale copia l'ultradestra




  5. #5
    Forumista esperto
    Data Registrazione
    07 Aug 2016
    Messaggi
    11,902
     Likes dati
    7,981
     Like avuti
    4,904
    Mentioned
    76 Post(s)
    Tagged
    4 Thread(s)

    Predefinito Re: Panico in Olanda: il premier liberale copia l'ultradestra


  6. #6
    Forumista esperto
    Data Registrazione
    01 Oct 2015
    Località
    casa mia
    Messaggi
    11,544
     Likes dati
    12,126
     Like avuti
    5,310
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito Re: Panico in Olanda: il premier liberale copia l'ultradestra


  7. #7
    Forumista esperto
    Data Registrazione
    01 Oct 2015
    Località
    casa mia
    Messaggi
    11,544
     Likes dati
    12,126
     Like avuti
    5,310
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito Re: Panico in Olanda: il premier liberale copia l'ultradestra

    noi dobbiami ringraziare la decadente e corrotta sinistra per l'invasione che subiamo

  8. #8
    Forumista
    Data Registrazione
    21 Feb 2016
    Messaggi
    307
     Likes dati
    106
     Like avuti
    218
    Mentioned
    34 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Predefinito Re: Panico in Olanda: il premier liberale copia l'ultradestra

    .
    Ultima modifica di Murru; 29-01-17 alle 21:07

  9. #9
    Sospeso/a
    Data Registrazione
    19 Jan 2013
    Messaggi
    4,593
     Likes dati
    2,017
     Like avuti
    1,358
    Mentioned
    30 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Predefinito Re: Panico in Olanda: il premier liberale copia l'ultradestra

    Citazione Originariamente Scritto da Vorenus Visualizza Messaggio
    Aan alle Nederlanders,

    Er is iets aan de hand met ons land. Hoe komt het toch dat we als land zo welvarend zijn, maar sommige mensen zich zo armzalig gedragen? Mensen die in toenemende mate de stemming in ons land aan het bepalen zijn. Die bereid zijn om alles waar we als Nederland zo hard voor hebben gewerkt, omver te gooien. Dat laten we toch niet gebeuren?

    Verreweg de meesten van ons zijn van goede wil. De stille meerderheid. We hebben het beste met ons land voor. We werken hard, helpen elkaar en vinden Nederland best een gaaf land. Maar we maken ons wel grote zorgen over hoe we met elkaar omgaan. Soms lijkt het wel alsof niemand meer normaal doet.

    U herkent het vast wel. Mensen die zich steeds asocialer lijken te gedragen. In het verkeer, in het openbaar vervoer en op straat. Die van mening zijn dat ze altijd maar voorrang hebben. Die afval op straat dumpen. Die conducteurs bespugen. Of die in groepjes rondhangen en mensen treiteren, bedreigen of zelfs mishandelen. Niet normaal.

    We voelen een groeiend ongemak wanneer mensen onze vrijheid misbruiken om hier de boel te verstieren, terwijl ze juist naar ons land zijn gekomen voor die vrijheid. Mensen die zich niet willen aanpassen, afgeven op onze gewoontes en onze waarden afwijzen. Die homo’s lastigvallen, vrouwen in korte rokjes uitjouwen of gewone Nederlanders uitmaken voor racisten. Ik begrijp heel goed dat mensen denken: als je ons land zo fundamenteel afwijst, heb ik liever dat je weggaat. Dat gevoel heb ik namelijk ook. Doe normaal of ga weg.

    Dit gedrag mogen we nooit normaal vinden in ons land. De oplossing is niet om dan maar groepen mensen over één kam te scheren, uit te schelden of hele groepen simpelweg het land uit te zetten. Zo bouwen we toch geen samenleving met elkaar? De oplossing is vooral een mentaliteitskwestie. We zullen glashelder moeten blijven maken wat normaal is en wat niet normaal is in dit land. We zullen onze waarden actief moeten verdedigen.

    In Nederland is het namelijk normaal dat je elkaar de hand schudt en gelijk behandelt. Het is normaal dat je van hulpverleners afblijft. Dat je leraren respecteert en mensen niet sart met vlogjes. Het is normaal dat je werkt voor je geld en het beste uit je leven probeert te halen. Elkaar helpt als het even moeilijk gaat en een arm om iemand heen slaat in zware tijden. Het is normaal dat je je inzet en niet wegloopt voor problemen. Dat je fatsoenlijk naar elkaar luistert. In plaats van elkaar te overschreeuwen als je het ergens niet mee eens bent.

    De komende tijd is bepalend voor de koers van ons land. Er ligt slechts één vraag voor: wat voor land willen we zijn?

    Laten we ervoor strijden dat we ons thuis blijven voelen in ons mooie land. Laten we duidelijk blijven maken wat hier normaal is en wat niet. Ik weet zeker dat we dit voor elkaar gaan krijgen. Dat we alles wat we met elkaar bereikt hebben samen overeind houden. U, ik, wij allemaal. Laten we samenwerken om dit land nóg beter te maken. Want echt, we zijn een ontzettend gaaf land. Ik zou nergens anders willen wonen. U wel?

    Groet,
    Mark Rutte

    Magari ci fai la traduzione o forse hai scambiato questo forum per uno olandese?

  10. #10
    Forumista esperto
    Data Registrazione
    07 Aug 2016
    Messaggi
    11,902
     Likes dati
    7,981
     Like avuti
    4,904
    Mentioned
    76 Post(s)
    Tagged
    4 Thread(s)

    Predefinito Re: Panico in Olanda: il premier liberale copia l'ultradestra

    Citazione Originariamente Scritto da Shonfeld Visualizza Messaggio
    Però qui non si sta parlando di tagliare bracci o uccidere nessuno
    era la prima cosa che mi è venuta in mente dopo il video postato da tafazzo sui bambini olandesi costretti a pregare allah

    Citazione Originariamente Scritto da nuovorizzonte Visualizza Messaggio
    Magari ci fai la traduzione o forse hai scambiato questo forum per uno olandese?
    ho postato anche l'articolo in italiano

 

 
Pagina 1 di 2 12 UltimaUltima

Discussioni Simili

  1. Risposte: 11
    Ultimo Messaggio: 29-07-16, 17:48
  2. Berlusconi minaccia Letta...e Letta minaccia i suoi elettori....
    Di cyclismo nel forum Politica Nazionale
    Risposte: 3
    Ultimo Messaggio: 29-08-13, 09:31
  3. FIORONI minaccia di espellere CIVATI dal PD
    Di Redman nel forum Politica Nazionale
    Risposte: 40
    Ultimo Messaggio: 23-04-13, 10:38
  4. Il male olandese minaccia il brasile ?
    Di giacomo nel forum Politica Estera
    Risposte: 3
    Ultimo Messaggio: 21-06-11, 16:30
  5. Islam: vignette, il Sudan minaccia di espellere Ong. danesi
    Di cornelio nel forum Destra Radicale
    Risposte: 3
    Ultimo Messaggio: 25-02-08, 20:05

Permessi di Scrittura

  • Tu non puoi inviare nuove discussioni
  • Tu non puoi inviare risposte
  • Tu non puoi inviare allegati
  • Tu non puoi modificare i tuoi messaggi
  •  
[Rilevato AdBlock]

Per accedere ai contenuti di questo Forum con AdBlock attivato
devi registrarti gratuitamente ed eseguire il login al Forum.

Per registrarti, disattiva temporaneamente l'AdBlock e dopo aver
fatto il login potrai riattivarlo senza problemi.

Se non ti interessa registrarti, puoi sempre accedere ai contenuti disattivando AdBlock per questo sito