PDA

Visualizza Versione Completa : disnove marso, festa del papà



pensiero
19-03-02, 15:06
uncuò, disnove marzo, ze a festa del papà, vojo farghe un caro augurìo a tuti i papà del me caro veneto, sopratutto i invito a darse da fare de pì coe spose, parchè se ndemo vanti de sto passo, mi a vedo bruta.

No vorìa che quei che no ze veneti i se ofendesse, eora dato che so drìo che faso i auguri anca a lori, insoma auguri a tuti i papa' del mondo:p ;) :p


------pensiero-----

Pippo III
19-03-02, 19:16
Originally posted by pensiero
uncuò, disnove marzo, ze a festa del papà, vojo farghe un caro augurìo a tuti i papà del me caro veneto, sopratutto i invito a darse da fare de pì coe spose, parchè se ndemo vanti de sto passo, mi a vedo bruta.

No vorìa che quei che no ze veneti i se ofendesse, eora dato che so drìo che faso i auguri anca a lori, insoma auguri a tuti i papa' del mondo:p ;) :p


------pensiero-----

la so£ita mondia£ista!!! :o

Sa£udi serenissimi da Pippo III.

pensiero
20-03-02, 01:07
la so£ita mondia£ista!!!

Sa£udi serenissimi da Pippo III
----------------------------------------------


ma dai vilano, mi go pensa de fare na roba bea, e ti subito che te me maltrati, invese de ringrasiarme, so che no a ze na roba che nialtri che demo tanta importansa, ma no se sa mai, poldarse che a qualcun ghe gabìa fato piaser.


------------pensiero-----------:p

Pippo III
29-03-02, 19:12
Ne so pì ke sicuro :)

Cmq....xè ora de auguri de Bona Pasqua :D

Sa£udi serenissimi da Pippo III.

pensiero
29-03-02, 23:33
Originally posted by Pippo III
Ne so pì ke sicuro :)

Cmq....xè ora de auguri de Bona Pasqua :D

Sa£udi serenissimi da Pippo III.
--------------------------------------------------------


Ciao pippo, me domandavo proprio dove che te ieri andà a finire, porco giuda qua me toca scrivare soeo che mi, deve da fare,ostia.

Te ringraxio par i auguri de Bona Pasqua, contraccambio amca mi, a ti e a tutta a to fameja.
Ciao caro-------------pensiero----------

Pippo III
30-03-02, 17:31
Originally posted by pensiero

--------------------------------------------------------


Ciao pippo, me domandavo proprio dove che te ieri andà a finire, porco giuda qua me toca scrivare soeo che mi, deve da fare,ostia.

Te ringraxio par i auguri de Bona Pasqua, contraccambio amca mi, a ti e a tutta a to fameja.
Ciao caro-------------pensiero----------

:)

Cmq dopo pasqueta sarà mejo darghe na svejada a sto forum...

Ciao