PDA

Visualizza Versione Completa : Aggiuademi



costantino TOTT
12-05-02, 23:05
sò pianghennè, mi so arrennenne, me manchenne sa gana de qunbattere, non bido piusu . puite , me suzzedenne qusta cosa,so impotente , sunu troppu sa cosa de faghere,s'ansia chi sento intro è creschenne secunnu po secunnu tenzo gana de miche fuire, oramai me bintrada in sù sambene comente una miscela esplosiva qusta gana de cambiare,cheso intennere su zoccu,su tempusu e passenne noisi semusu frimmo a elaborare chissa cale politica aippettenne ite, cheso intennere su entu chi mi bruiada sa faccia,su sole chi m'asciuttada sa ula, s'abba chi m'infunnede finzamentasa a mi samunare de tottusu so condizionamentoso de seculo de oppressionese chi sa zente mia ha subidu,cheso rannine chi mi iutada sa petta in sambene chi mi fettada ticchirriare semusu LIBEROSO
AGGIUADEMI
FAGHIDEMI INTENNERE SA OGHE BOSTRA RIPPONNIDEMI NO MI DASSEDE A SU SOLU
AGGIUADEMI

Perdu
13-05-02, 00:35
oh costantino....
tui non ses a solu....d'at genti meda ki gherrat po s'indipendèntzia de sa natzioni nostra!
deu cun atrus piçocus seus faendi una truma bella manna de indipendentistas (ma indipendentistas diaderus!!) in Casteddu, Cuartu e in su Capu de Jossu, d'at fradis indipendentistas in Terramanna e in Arroma......duncas, no ses a solu!!
inghitzai a traballai 'olis? faidi' intendi, nosu seus andendi in pratza meda bias (biu as in Sardinnya1 e videolina?), cala cun nosu e as a biri ki no nc'at nudda 'e prangi!
est ora de gherrai no de si disisperai! ;)

ayò.......totu is sardus si depinti sighiri!

impari po sa Repùbrica de Sardinnya

tziku
13-05-02, 00:49
Costantinu istimadu,
sas paraulas tuas mi faghent male meda...
"mi so arrennende" naras tue... ma proitte?
Guarda me, disterradu di seconda generazione in Italia, indipendentista.
Ci sarà un perchè? Perchè dopo varie vicissitudini mi sono ritrovato qui, in domo, kin atheros frades indipendentistas disterrados, a foedhare de Sardigna, de indipendentzia, de liberatzione natzionale de custu populu?
Ci sarà un perchè se, nonostante tutto, nonostante i sardi venduti, nonostante i sardi rinnegati, siamo ancora qui a cercare di inventarci qualcosa per far risvegliare questo popolo di narcotizzati, di anestetizzati?

Al nostro popolo è stata sottratta la sua storia.
Anche se servisse solamente a riportare nella mente di ogni sardo un po' di quella storia censurata, la nostra azione avrebbe senso.

E il nostro impegno è intriso di senso, di significato, di ragioni.

INDIPENDENTZIA!

tziku