PDA

Visualizza Versione Completa : Raixe Venete - novo sito



DVD (POL)
02-09-02, 18:13
Dal primo de setenbre ga verto el sito de Raixe Venete - el jornale dei Veneti.

Se auguremo ke el posa esare on bon strumento par tuti kei Veneti ke i ama £a so tera, el so Popo£o e le so tradisioni.

El tuto xe sta rea£ixà in lengua Veneta

www.raixevenete.net

Bona navigasiòn!
VENETO LIBERO

Aleri 5
27-09-02, 00:56
Complimenti per il vostro sito e per l'uso generalizzato della lingua veneta. Un altro passo in avanti verso la civiltà!

Continuate così nella vostra battaglia culturale, anche in Sardinnya ne sentiamo il bisogno e ci daremo da fare. Speriamo di fare anche un sito più bello del vostro...;)

Spero anche che si possa collaborare in tutti i sensi, scambiarci informazioni e esperienze per rendere la vostra e la nostra nazioni libere, a cominciare dalla coscienza di ciascuno.

Unu saludu de sa Sardinnya e a si biri kitzi

DVD (POL)
27-09-02, 09:05
Ciao,
sono contento che il sito ti sia piaciuto: è uno strumento utile per i Veneti, per conoscere la loro lingua, storia, tradizioni e così via.
Abbiamo visite continue al sito e ai forums di Raixe Venete anche da parte di molti Veneti emigrati all'estero che vogliono tenere sempre viva la cultura veneta.

Resto personalmente a disposizione per qualsiasi interscambio di informazioni e consigli reciproci (lo stesso penso valga per gli altri miei amici di Raixe Venete). Nel frattempo possiamo sentirci anche all'interno dei forums su RaixeVenete.net (che ovviamente sono aperti a tutti, anche a chi non è Veneto :) )

In bocca al lupo e
VIVA IL POPOLO SARDO E IL POPOLO VENETO

PS: siete sicuri di riuscire a fare un sito più bello del nostro? ;) :D

DVD (POL)
27-09-02, 17:33
Me xe 'pena rivà sta newsletter ke ve jiro :)
__________________________________


Salve,

ve comunikemo ke l'intera area Links de Raixe Venete xe sta ajornà e
tradota in lengua inglexe.

£a majoransa de£e sesioni del sito £a xe sta divixa in soto-categorie, par
catare mejo i links cata£ogà.

Co l'ocaxion xe sta ajornà el database ke contién deso 329 links!!!

Podì vixitarla al'indiriso: http://www.raixevenete.net/links.asp


Bona navigasion e bona jornada
da£a Redasion de Raixe Venete

[ info@raixevenete.net ]

DVD (POL)
01-10-02, 12:08
dal 1 al 30 Setenbre 2002 xe sta vixità 31.101 pajine del sito de Raixe Venete - www.raixevenete.net

On grasie a tuti e... senpre vanti! VIVA EL VENETO

Qoelèt
16-10-02, 22:39
Complimenti al bravissimo DVD per il sito! Xè veramente interesante,a go scaricà un mucio de documenti ca sto lexendo (scuseme par el me veneto sgangherà :p !)! E' da un pò di tempo che inoltre sto cercando in internet materiale sulle relazioni tra Serenissima e Oriente Cristiano:qualcuno mi sa dare qualche informazione ?
Un saluto veneto-ortodosso
+Luca+

DVD (POL)
17-10-02, 09:41
Originally posted by Qoelèt
Complimenti al bravissimo DVD per il sito! Xè veramente interesante,a go scaricà un mucio de documenti ca sto lexendo (scuseme par el me veneto sgangherà :p !)! E' da un pò di tempo che inoltre sto cercando in internet materiale sulle relazioni tra Serenissima e Oriente Cristiano:qualcuno mi sa dare qualche informazione ?
Un saluto veneto-ortodosso
+Luca+

Te ringrasio Luca :o
son contento ke el sito el te piaxa :K
Purtropo no savaria cosa dirte riguardo ai documenti ke te serve, se te voi te poi postare on mesajo soi forums de Raixe Venete, magari kalkedun te pol dare na man

Ciao, DVD

gherrianu
23-10-02, 10:43
Originally posted by DVD
Ciao,
sono contento che il sito ti sia piaciuto: è uno strumento utile per i Veneti, per conoscere la loro lingua, storia, tradizioni e così via.
Abbiamo visite continue al sito e ai forums di Raixe Venete anche da parte di molti Veneti emigrati all'estero che vogliono tenere sempre viva la cultura veneta.

Resto personalmente a disposizione per qualsiasi interscambio di informazioni e consigli reciproci (lo stesso penso valga per gli altri miei amici di Raixe Venete). Nel frattempo possiamo sentirci anche all'interno dei forums su RaixeVenete.net (che ovviamente sono aperti a tutti, anche a chi non è Veneto :) )

In bocca al lupo e
VIVA IL POPOLO SARDO E IL POPOLO VENETO

PS: siete sicuri di riuscire a fare un sito più bello del nostro? ;) :D

Vedrai che sito uscirà fuori!!;)

DVD (POL)
23-10-02, 18:16
Originally posted by gherrianu


Vedrai che sito uscirà fuori!!;)

Fatemi sapere quando sarete on-line con il vostro sito; provvederemo a pubblicizzarlo anche sul nostro ;)
CIAO

Perdu
23-10-02, 18:30
Originally posted by DVD


Fatemi sapere quando sarete on-line con il vostro sito; provvederemo a pubblicizzarlo anche sul nostro ;)
CIAO

ci puoi contare! ;)
e ovviamente noi faremo lo stesso! :)
a si biri kitzi

Perdu
23-10-02, 18:31
ho un dubbio, come devo pronunciare la "J" ?
leggendo il vostro bellissimo giornale ho avuto un po' di difficoltà a capire se il suo corrisponde sempre alla Y o alla G dolce.
grazie ciao! :)

DVD (POL)
24-10-02, 09:33
Originally posted by Perdu
ho un dubbio, come devo pronunciare la "J" ?
leggendo il vostro bellissimo giornale ho avuto un po' di difficoltà a capire se il suo corrisponde sempre alla Y o alla G dolce.
grazie ciao! :)

Ciao Perdu :)
a dirti il vero la pronuncia della J può variare da zona a zona. Solitamente usiamo ciomunque la g, e quindi "jorna£e" si pronuncia "giornae".

Ci sentiamo
ciao

PINOCCHIO (POL)
29-10-02, 19:58
la j, i lunga, si pronucia G o I a seconda delle zone. per esempio meglio in venziano si scrive "mejo" e si pronuncia "megio", in padovano si scrive sempre "mejo" e si pronuncia meio.