Caro Esperto,
mi volevo domandarghe una cosa molto importante. Podaresselo spiegarme, con paroe semplici, come se fa a far su i porzelini?
Go na oia de salado che metà la basta e me piase le robe fate in casa. Se el me spiega ben e ven fora na roba fata ben, lo invitarò a magnarghene uno con un bel goto de vin.
In fiducia Ugo
LA RISPOSTA DE L'ESPERTO.
Caro Ugo, ho visto la tua domanda sul muro, ma ero un atimino ocupato e non ho potuto rispondere subito perché dovevo tore le misure par fare le tende noe, parchè la vecia in parte al mio uficio la spia drento la finestra; parchè voglio avere tuti i rapporti della mia segreteria sula scrivania ale nove e quindi me toca vegner presto al laoro….
E el laoro quando el ghe bisogna ciaparlo subito, senò el cala e alora l'è dura!
Comunque, tornando ai porzelini, bisogna che te ciapi un bel mas-cieto e te lo maseni dale recie al coin e te incominci a insacar e te lo lighi. Consiglio il salado fato de porzelin tibetano, poco buel e tanto salado. Sta tento de cavarghe el pelo e de portarghelo a la me segretaria che la se fa na pelicia e dei penei cossita ghe dao na passadina in tuto l'uficio…….. e dato che ghe son podaria tacar le stanghete e posso afitarte la mia segretaria che la ghe tenda ai saladi che ela è pratica di queste cose.
Così sarei libero di venirti a trovare e potremmo fare una bella balla di clinto che è il mio colore preferito. Scusa se stasera il mio lessico era un po aulico ma sono apena tornato dal cenacolo della filosofia che si tiene nell'ostaria da Fianco e sono un po' carburato….
Sincero e con la lengua grossa, tuo Esperto in mas-ci e vache.
http://www.tarmassia.it/esperto/