mah...mi go impostà che ogni messaggio se veda el leon..ma qua no funsiona..boh
al BITTER
all'APEROL
al SELECT

mah...mi go impostà che ogni messaggio se veda el leon..ma qua no funsiona..boh

Scuseme se rompo..ma fin che no vedo comparire e leon su ogni messajo no so contento! saeudi! (speremo che stavolta el funsiona)

dai tosati iuteme..comee se fa a fare in modo che 1 immagine compaia soto el me nome in ogni messajo?? grassie

A ze na vita che serco de farlo anca mi e no so bona, pena che imparo teo diso, ciao.Originally posted by venetian pride
dai tosati iuteme..comee se fa a fare in modo che 1 immagine compaia soto el me nome in ogni messajo?? grassie
-----pensiero--------![]()
bisogna che te vai sol profi£o e ke te meti el link del leon so "signature". Ma par esare sicuro xe mejo ke te vaghi sol fondosca£a e ke te domandi de un certo Jaki.
saudi padani

Grassie..ma no go capio dove ca go da andare pa trovare Jaky....
http://www.politicaonline.net/forum/images/veneto_02.jpg

Originally posted by venetian pride
Grassie..ma no go capio dove ca go da andare pa trovare Jaky....
Quando che te versi el forum principae, che ze prima l'argomento poitica, dopo l'argomento community, dopo l'argomento tematici, etcc....te va su community, e de vedi che ghe ze fondoscala, ecco te dimandi la.
ciao---------pensiero--------

Bhe, no me stupisso, visto che voialtri venesiani de spritz non ghe ne gavì capio mai gnente......Originally posted by PINOCCHIO
QUE£O TUO XE Pì FADIGA FARLO KE BEVARLO!
saudi padani
I pensa uncora che el spritz sia un fià de vin con l'aqua frisante, pensa tì............
E la famosa contesa vicentino-patavina sulla vera paternità dello spritz dove la mettiamo?!?
ma no el jera vensian?![]()
saudi padani