Fioi..parchè no organisemo na bea cena, magari su na trattoria o agriturismo pa tuti i membri del forum???
Così se conosemo e se femo na bea serata venetista in compagnia!
Cosa ghe ne dixì??????
Davide

Fioi..parchè no organisemo na bea cena, magari su na trattoria o agriturismo pa tuti i membri del forum???
Cosa ghe ne dixì??????
Davide
http://www.politicaonline.net/forum/images/veneto_02.jpg

Davide, mi so totalmente contraria, parchè so sicura che na volta conossui, no xe pì come prima, a parte che mi tanti dei forumisti in particoeare i veneti i conosso, però iori no i sa chi che so mi, te assicuro che no ze pì beo come desso, te parlo par esperiensa, cmq se voialtri voè incontrarve feo pure.Originally posted by venetian pride
Cosa ghe ne dixì??????
Davide
Vedo che no te si riussio a far gnente col Leon, fra qualche jorno te vedarè che avatar che me meto e dopo te insegno anaca a ti.
ciao---pensiero---------
Par mi saria na bea roba.
Se podaria fare venare 26, magari soe xone de noale, ke se abastansa sentra£e.
saudi padani
Par Pensiero: mi no go nisun probelmo a conoserte (magari se conosemo xa de vista), comunque rispeto £a to idea.
Se te voi ma£e ke £a vaga se katemo a Pontida.

Per Pinocchio: credo che a data posa andare ben, vegnarà anca Mauro così te conto e ultime news che te te capoti dal ridere!!
Per Pensiero: te capiso perfetamente, se no te tea senti de venire no ghe xe nessun problema, comunque se te voi na qualsiasi garanxia, tipo i nostri dati anagrafici, o qualche foto ( a parte che te ne vedi tutti sua manifestaxion contro Napoleone...mi so queo vestio de nero che tien in man a corona de alloro...mi no voevo portarla perchè a jera pesante, ma uno me ga dito che dovevo portarla mi!!!! che sfiga!!) o qualsiasi roba che possa magari aiutarte basta che teo dixi.
W EL LEON!

A mi l'idea dea sena me par na bona idea.
Purtropo, dal 24 fin al 30 Aprie so impegnà par problemi famejari.
Se cambiè data, ghe sarò voentiera co me mojere.
Serenissimi padani sa£udi
VENETO LIBARO

Eora se justo che rinviemo a maggio così che possa esarghe più gente posibie!
Intanto podaresimo andare in serca del posto dove ndare!!!
Veneto Libero!
P.S.: ma gavì provà a lesare e stupidagini che xe scritte sul forum anti secessione??? a se da sbudorarse dal ridare! Ghe xe un tipo che quando che el scrive un messajo ghe vien fora el tricolore ahahahahahah che rasa de baucco!!!!

Originally posted by venetian pride
Eora se justo che rinviemo a maggio così che possa esarghe più gente posibie!
Intanto podaresimo andare in serca del posto dove ndare!!!
Veneto Libero!
P.S.: ma gavì provà a lesare e stupidagini che xe scritte sul forum anti secessione??? a se da sbudorarse dal ridare! Ghe xe un tipo che quando che el scrive un messajo ghe vien fora el tricolore ahahahahahah che rasa de baucco!!!!
Beh, caro ma ti gheto leto el thread relativo al Sindaco de Jesolo?
Go risposto mi a quee stupidaggini, e ze vegnuo fora un capolavoro, so ancora drìo ridere de gusto, par fortuna che go trovà dei amissi che me ga iutà a rispondere.
Va anca ti, dai, rispondi so chel post dea maga.
Ciao ---------pensiero-------