Pagina 1 di 2 12 UltimaUltima
Risultati da 1 a 10 di 19
  1. #1
    Moderatore
    Data Registrazione
    17 Jul 2002
    Località
    terra de Sardigna
    Messaggi
    11,935
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Exclamation sa Sardigna e sa limba sua

    Nois creimos de essere unu populu, ma custu no est beru, ca donzi 'idda si diat cherrer una repubblica. Nois naramus chi semus una natzione, ma no faghimos nudda pro nos intender aunidos tottus cund'un'intentu, pro lomper a su chi paret chi cherzemus ma est attesu annos de lughe da sa vida nostra. Nois ischimos appeddare e orriare finas troppu cando no serbit, ma sa veridade est chi cherimus apparrer, pazosos, unu mezus de s'ateru. Nois naramus d'esser patriotas, ma, pro abbarrare "protagonistas" semus invece traitores. A intro 'e nois b'hat zente chi s'est permittida de cambiare su nomen de Sardigna natzione, pro l'iscrier a modu insoro. Niunu narat nudda.

    A SU MODERADORE

    Tue tenes su dovere de che 'ogare da su forum sa propaganda personale de sos chi sun contra sa limba unificada. Faghelu, perdeusantu, chi ses incue puru pro nde segare e bettare a su fogu sas prantas drottas.


  2. #2
    Moderatore
    Data Registrazione
    17 Jul 2002
    Località
    terra de Sardigna
    Messaggi
    11,935
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    A su moderadore: cumpresu has o deppo faeddare prus ladinu?


  3. #3
    Moderatore
    Data Registrazione
    17 Jul 2002
    Località
    terra de Sardigna
    Messaggi
    11,935
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Exclamation

    Bustianu, forsi no has cumpresu chi so faeddande cun tegus? Bogaminde dae su forum de Sardigna Natzione cussu "arrejonu" inue no si resonat si no de su chi cheret cuss'ainu!


  4. #4
    100% sardu
    Data Registrazione
    05 Mar 2002
    Località
    Sardìnnia
    Messaggi
    28,940
     Likes dati
    544
     Like avuti
    1,219
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Predefinito

    sappi che "quell'asino" sa chi sei mio caro....devo dire il nome?

  5. #5
    Consurta Comunista Sarda
    Data Registrazione
    05 Jun 2002
    Località
    SARDINNA
    Messaggi
    3,749
     Likes dati
    0
     Like avuti
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Originally posted by sosunturzos
    Bustianu, forsi no has cumpresu chi so faeddande cun tegus? Bogaminde dae su forum de Sardigna Natzione cussu "arrejonu" inue no si resonat si no de su chi cheret cuss'ainu!


    ............."Bogaminde dae su forum......democraticamente discorrendo!!!!

  6. #6
    Moderatore
    Data Registrazione
    17 Jul 2002
    Località
    terra de Sardigna
    Messaggi
    11,935
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Originally posted by Perdu
    sappi che "quell'asino" sa chi sei mio caro....devo dire il nome?
    Bae erettu, chi no ti timo!


  7. #7
    100% sardu
    Data Registrazione
    05 Mar 2002
    Località
    Sardìnnia
    Messaggi
    28,940
     Likes dati
    544
     Like avuti
    1,219
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Predefinito

    Originally posted by sosunturzos


    Bae erettu, chi no ti timo!

    e allora perchè non mi dici queste cose in faccia?????
    mi conosci, mi hai visto una barca di volte, mi hai stretto la mano, sorriso............e poi sui forum mi insulti?????
    e tui balenti ses?????????????????


    non ho tempo da perdere con te.......continua pure ad insultarmi, non mi tocca, non mi infastidisci, ormai ti conosco e ti conosciamo bene tutti.............per questo nessuno si arrabbia con te...
    ciao

  8. #8
    Moderatore
    Data Registrazione
    17 Jul 2002
    Località
    terra de Sardigna
    Messaggi
    11,935
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Originally posted by gherrianu



    ............."Bogaminde dae su forum......democraticamente discorrendo!!!!

    sa "democratzia" chi intendides boisateros no est pro chie faghet una gherra de liberatzione natzionale. Si no hazis ancora cumpresu custu, no hazis cumpresu nudda!

    E pois chie si ponet de rugradis in su caminu, che cheret postu a un'ala e, si faghet dannu, che cheret fugliadu a largu.


  9. #9
    Consurta Comunista Sarda
    Data Registrazione
    05 Jun 2002
    Località
    SARDINNA
    Messaggi
    3,749
     Likes dati
    0
     Like avuti
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Originally posted by sosunturzos



    sa "democratzia" chi intendides boisateros no est pro chie faghet una gherra de liberatzione natzionale. Si no hazis ancora cumpresu custu, no hazis cumpresu nudda!

    E pois chie si ponet de rugradis in su caminu, che cheret postu a un'ala e, si faghet dannu, che cheret fugliadu a largu.

    ....fortzis kie no hat cumpresu galu (ancora!) nudda est carki d'un ateru..ite keres fakere una gherra de liberatzione natzionale, bocande zente e argumentos dae su forum, o briande kin tottu cussos kin kie picas a pare?
    poi sa Democratzia amentatilu, no ap' a esser jeo a la detzidere pro tene e ne mancu tue pro mene!
    Saludos

  10. #10
    100% sardu
    Data Registrazione
    05 Mar 2002
    Località
    Sardìnnia
    Messaggi
    28,940
     Likes dati
    544
     Like avuti
    1,219
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)

    Predefinito

    Originally posted by gherrianu


    ....fortzis kie no hat cumpresu galu (ancora!) nudda est carki d'un ateru..ite keres fakere una gherra de liberatzione natzionale, bocande zente e argumentos dae su forum, o briande kin tottu cussos kin kie picas a pare?
    poi sa Democratzia amentatilu, no ap' a esser jeo a la detzidere pro tene e ne mancu tue pro mene!
    Saludos
    lassaddu fueddai, scureddu, bolit sempri certai in is forum de politicaonline, depiast biri ita fiat s'istadi passada......dònnia istadi si nc'amakiada........naraddindi..eya eya tenis arrexoni i est prexau!
    ki di torraus arrespusta at a fai bessiri custu forum unu burdellu, nosu boleus sa paxi (e du seus amostendi), boleus amistadi aintru 'e is sardus......issu bolit bogai totus de sa Sardinnya, bolit abarrai issu sceti, s'unicu patriotu sardu......
    deu nau una cosa sceti, scureddu.....

 

 
Pagina 1 di 2 12 UltimaUltima

Discussioni Simili

  1. Die de sa Sardigna dedicada a sa Limba sarda
    Di Zarathustra (POL) nel forum Sardegna - Sardìnnia
    Risposte: 4
    Ultimo Messaggio: 02-04-08, 10:34
  2. Limba
    Di Issohadore nel forum Sardegna - Sardìnnia
    Risposte: 0
    Ultimo Messaggio: 05-03-07, 12:51
  3. Pro una limba sarda "natzionale": Limba Sarda Comuna
    Di alasi nel forum Sardegna - Sardìnnia
    Risposte: 62
    Ultimo Messaggio: 03-05-06, 22:30
  4. Limba sarda e limba inglese
    Di Lutzianu nel forum Sardegna - Sardìnnia
    Risposte: 66
    Ultimo Messaggio: 01-04-05, 10:01

Permessi di Scrittura

  • Tu non puoi inviare nuove discussioni
  • Tu non puoi inviare risposte
  • Tu non puoi inviare allegati
  • Tu non puoi modificare i tuoi messaggi
  •  
[Rilevato AdBlock]

Per accedere ai contenuti di questo Forum con AdBlock attivato
devi registrarti gratuitamente ed eseguire il login al Forum.

Per registrarti, disattiva temporaneamente l'AdBlock e dopo aver
fatto il login potrai riattivarlo senza problemi.

Se non ti interessa registrarti, puoi sempre accedere ai contenuti disattivando AdBlock per questo sito