Pagina 1 di 6 12 ... UltimaUltima
Risultati da 1 a 10 di 51

Discussione: pò Bastianu!

  1. #1
    Jùliu Kerki
    Data Registrazione
    13 Aug 2002
    Località
    roma ...EE
    Messaggi
    3,227
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito 1

    1

  2. #2
    .....
    Data Registrazione
    24 Nov 2002
    Località
    Sardegna
    Messaggi
    620
     Likes dati
    0
     Like avuti
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Non so cosa ne pensino e cosa abbiano da dire gli Indipendentisti di vecchia data, certo hai ragione, queste sono le domande che tutti ci poniamo. A me sembra che comunque nel tuo discorso le risposte te le sia già dato da solo.
    Intanto il fatto di proclamare un'indipendenza dall'Italia, non fa della Sardegna un'isola a se stante, senza più contatti con il mondo esterno.
    Alla fine di tutto, nella vita di tutti non cambierà niente se non il fatto che non dipenderemo più da Roma e dai capricci dei politici di turno.
    Impareremo ad autogestirci e riscopriremo il piacere di essere fieri di noi stessi e della nostra terra in tutti i momenti della vita quotidiana.
    Lavoreremo per noi, per il nostro presente e per il nostro futuro e per quello dei nostri figli.
    Sarà tutto in salita perchè molti sono abituati ad aspettare la manna che cade dal cielo. Certo all'inizio, continueremo ancora a dipendere, se non altro finanziariamente, per quel che concerne tasse e contributi già versati allo Stato italiano.

    Vorrei delle risposte concrete anch'io, perchè, come te, a parlare di indipendentismo, di Sardegna autonoma in maniera astratta non è facile. La gente ascolta e fa spallucce...aspetta, aspetta concretezze, fatti, le parole ormai sembrano non bastare più.

    Mi associo a te nella richiesta di informazioni precise

  3. #3
    email non funzionante
    Data Registrazione
    21 Apr 2002
    Località
    Eris sos anneos, hoe s'ispera, cras s'albeschida et pustis sa pelea pro abbarrare in sa lughe
    Messaggi
    926
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito "Non plus ultra" according to me

    In poche parole e con molto realismo, sei riuscita ad esprimere il concetto di indipendenza in senso lato. Malgrado la sua semplicità rimane un elemento astruso perfino per molti "adetti ai lavori".
    Magda ti faccio i complimenti per le belle parole e per la tua intelligenza

  4. #4
    Moderatore
    Data Registrazione
    29 Mar 2002
    Località
    Bitti (NU) Sardigna
    Messaggi
    597
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    A sa zente devites risponner chi s'indipendentzia cumbenit, chi sa prosperidade si sighit solu semus soveranos in terra nostra. Su populu sardu, lu narat s’istoria, est istadu prosperu solu solu in sos momentos chi at goditu de indipendentzia . M vinas chin sas risorsas chi amus como non solu semus in gradu de mantenner su tenore de vita chi amus ma vinas de lu mezorare. Dae contos chi amus fatu in base a una relata economica de sa fondazione Agnelli, contos fatos , cussiveranne su chi diamus dever incassare e su chi nos passat s’istatu b’at una differentzia de 30.000.000 € ( 5.800 miliardos de francos ) chi ripartitos supra de 1.550.000 abitantes diat esser una bella cifra pro donzunu. Sistatu incassat dae sa Sardigna meta de prus de cantu torrat . Su mecanismu no est meda fattile de ispiegare ca est bastu supra s’art. 8 de s’istatudu rezionale e supra de sa manera chin sa cale venin tassadas sas atividades produtivas. pro istatudu amus diritu in media a su 75% de IRPEF, IRPEG, IVA, Accisas e a totu s’IRAP chi pagan sas impresas,professionistas, dipendentes e pensionados sardos. Sicomente sa majoria de sas industrias e impresas mannas an sede sotziale in Italia, pagan sas tassas inie e nois nonche perdimus totu, nos lassan inquinamnetos e derruimentos e su sutzu si lu godit atere.
    Ma puru sos istipendios de medas istatales, iscola e ateru, son pagatos in Latina e puru cuss’irpef venit incassata dae s’Italia e non dae sa Sardigna. Pessade poi a sas domo de vacantzia chi an sos continentale in Sardigna, puru cuss’irpef, chi no est pacu ca son “seconde case”, venit in cassata in su logu inumbe resiedin. Annunghimus a custu su chi pagan de affitu sas Bases Militares de sa NATO e americanas, carchi miliardu de euros, cuncessiones maritimas e aereas e ateras cosas prus minores e atzes a cumprenner pruite unu milione e nesu de pessones non campan bene in d’unu territoriu chi ne diat poter fagher campare nessi chimbe miliones.
    Ateru chi non resessire a pacare pensiones e istipendios, chi s’indipendentzia lo diamus poter aumentare subitu.
    Aenne in manos su destinu nostru diamus poter fagher de sa terra nostra, sa california de s’Europa, custa no est cosa imbentada dae mene ma dae una commissione economica de sa Comunidade Europea.
    Sa risorsas bi son ma non ne podimus godire ca semus in tzerachia e sa tzerachia si mantenet puru cumbinchenne sa tzente chi chene sos meres non si campat. Est a su revessu est su mere chi non campat chene tzeracos.
    Sa cosa chi bos apo natu at a parrei incredibile a sos chi l’atzes a contare, no insistedas meda chi a pustis b’an a pessare a sa sola, ponide solu unu pacu de lievitu a su pessamentu tancanne s’arrejonu chin d’una di manna.
    Si no est veru chi ti so nanne, dae ite pessas chi dipennat su fadu chi sos sardos son pacu prus de unu quartieri de Milanu o de Roma e non campan in d’unu territoriu mannu e ricu de risorsas comente sa Sardigna ? dae sa mala sorte ?, dae su tempus malu ? o frorsis semus impeditos dae carcunu ?.

    Corazu chi su populu est cumintzanne a cumprenner.
    Bustianu

  5. #5
    Jùliu Kerki
    Data Registrazione
    13 Aug 2002
    Località
    roma ...EE
    Messaggi
    3,227
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito 1

    1

  6. #6
    Moderatore
    Data Registrazione
    17 Jul 2002
    Località
    terra de Sardigna
    Messaggi
    11,935
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Bustianu, tira fuori il catechismo e faglielo imparare....



  7. #7
    Moderatore
    Data Registrazione
    17 Jul 2002
    Località
    terra de Sardigna
    Messaggi
    11,935
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Sono più falsi di un soldo bucato, dalla testa ai piedi ! Ma dai che insistono....

  8. #8
    Moderatore
    Data Registrazione
    17 Jul 2002
    Località
    terra de Sardigna
    Messaggi
    11,935
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    A meno che, Bustianu, non sia tu ad inventateli, per poterti rispondere da te stesso....Sarebbe proprio da ridere!

  9. #9
    Moderatore
    Data Registrazione
    29 Mar 2002
    Località
    Bitti (NU) Sardigna
    Messaggi
    597
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito

    Ma ite semus torranne a cumintzare ?. Tocat torra a mie a retzire corfos. As rejone, sicomente no apo ite fagher m'imbento totu su forum e fago parracu, bechinu e dutore. Annat bene ?.
    Chircade prus a prestu de non ponner paraulas de ofesa in sos arrejonos ca si no annat a finire semprer a sa matessi manera de sos ateros tred e cioè a ischifu.

    Istemas unu pacu prus trancuillos.
    Bustianu

  10. #10
    Jùliu Kerki
    Data Registrazione
    13 Aug 2002
    Località
    roma ...EE
    Messaggi
    3,227
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Predefinito 1

    1

 

 
Pagina 1 di 6 12 ... UltimaUltima

Discussioni Simili

  1. Bastianu, puoi darmi una spiegazione?
    Di Orso Brrrrr nel forum Sardegna - Sardìnnia
    Risposte: 5
    Ultimo Messaggio: 19-06-02, 21:38

Permessi di Scrittura

  • Tu non puoi inviare nuove discussioni
  • Tu non puoi inviare risposte
  • Tu non puoi inviare allegati
  • Tu non puoi modificare i tuoi messaggi
  •  
[Rilevato AdBlock]

Per accedere ai contenuti di questo Forum con AdBlock attivato
devi registrarti gratuitamente ed eseguire il login al Forum.

Per registrarti, disattiva temporaneamente l'AdBlock e dopo aver
fatto il login potrai riattivarlo senza problemi.

Se non ti interessa registrarti, puoi sempre accedere ai contenuti disattivando AdBlock per questo sito