bella Kornus, mi sesi praxendi sempri de prusu ...
saludi

bella Kornus, mi sesi praxendi sempri de prusu ...
saludi

deo d'appu semper nau fintzas in tempus prus pagu sospettos....Originally posted by Kornus
Sustennere Soru po sos Indipendentistas diat a esse comente po sos Palestinesos sustennere Shimon Peres, solu puitte custu est unu pagu manku colonialista de Sharon......
Sa kistione si oltat si Soru segada s'allianza cun sos partidos italianos e gherrat de abbereru pro s'Indipendentzia chena si e ma, ma solu goi......
S'Indipendentzia innantis a tottu!
P.S. Po cumprendere menzus sos alliados de Soru. Unu de RC a Televeneto deris cummentende sos resultados elettorales at nadu: "Gli italiani hanno detto no alla Devolution! Ora dovrebbe andar riveduta anche l'Autonomia di certe Regioni a Statuto Speciale!"
B'at peraulas po lu cummentare?
Kustu po bos faghe cumprendere chie suni sos inimigos!!
Salude
L

eppuru i.r.s e tentenne de aderire a una lista cun zente de rifondazione o so ibbaglienne ?
lista comunitaria in ossi ?
ettanno si podede narrere chi i.r.s este fatenne cosasa chi non sunu indipendentistasa non penso ?
o se cunnu su preigadore sannada a missa caru lutzianu

Ses isballyende. Ki bandas a lizer ite sunt sas listas comunitarzas as a cumprender menzus...Originally posted by costantino TOTT
eppuru i.r.s e tentenne de aderire a una lista cun zente de rifondazione o so ibbaglienne ?
ettanno si podede narrere chi i.r.s este fatenne cosasa chi non sunu indipendentistasa non penso ?
o se cunnu su preigadore sannada a missa caru lutzianu![]()

Costanti, mi sembra che sia il contrario, cioè sono gli altri partiti che hanno aderito alle liste e non iRs che le ha proposte, in un paese tu sai meglio di me che è impossibile presentare una lista di movimento. Sono elezioni amministrative e il modo di governare può essere indipendentista nella prassi anche senza slogan.Originally posted by costantino TOTT
vedremo cosa ne esce, io sono abbastanza ottimista.
Salude
L

Originally posted by costantino TOTT
Costantino,
iRS non sta tendando di aderire a niente.
iRS ha proposto il Progetto Liste Comunitarie e sta facendo la sua politica.
Tu piuttosto, sei candidato con Sardigna Natzione.
Di alleanze politiche discutibili ne avete da discutere, mi pare.
Bonu traballu.
Franciscu

ai ai ai custu mi dispraghet meda, cun cale cara caru 'Antine benis a faeddare de Soru e naes chi iRS ponet in fattu rif com cando tue se candidau cun d'un atteru movimentu.Originally posted by tziku
Costantino,
iRS non sta tendando di aderire a niente.
iRS ha proposto il Progetto Liste Comunitarie e sta facendo la sua politica.
Tu piuttosto, sei candidato con Sardigna Natzione.
Di alleanze politiche discutibili ne avete da discutere, mi pare.
Bonu traballu.
Franciscu
est beru chi duos e duos non faghe semper battero ma est diffitzile che fetzat semper 5, si est po cussu....

Tattari però no este.... "una idda"!Originally posted by Lutzianu
Costanti, mi sembra che sia il contrario, cioè sono gli altri partiti che hanno aderito alle liste e non iRs che le ha proposte, in un paese tu sai meglio di me che è impossibile presentare una lista di movimento. Sono elezioni amministrative e il modo di governare può essere indipendentista nella prassi anche senza slogan.
vedremo cosa ne esce, io sono abbastanza ottimista.
Salude
L

caru franciscu
io sono un LIBERO indipendentista mentre tu eri di sardigna natzione oggi fai parte di i.r.s. di conseguenza sei tu che hai cambiato .
come del resto alcuni che oggi guidano il movimento di cui tu orgogliosamente fai parte ,denigrando i fratelli che si sono battuti
al tuo fianco .
l'indipendenza non potrà mai essere raggiunta se vi saranno fratelli come te che rinnegano l'idea madre .
non ero io il candidato a presidente della provincia con il partito sardo d'azione , quindi ti prego di spiegare a lutzianu
che io sono sempre stato candidato con un solo ed unico movimento cioe S.N e prima di criticare il mio operato guardati intorno molto accuratamente troverai molti scheletri nell'armadio
spiega ai fratelli di i.r.s che alcuni gli ai messi proprio tu.
bonu traballu

Eja Kornus, semus de accordu, ma in Ossi est iRS chi a presentau su progetto : sos atteros si suntis postos in fatu.Originally posted by Kornus
Tattari però no este.... "una idda"!
non cherzo intrare in sas cuntierras de brigas betzas, chi pagu isco e pagu cherzo ischire.
Anti, ajas apertu custu trehad pro arrejonare de Soru e abbaida in'ue semus arribados.
ite nde deppo penzare deo ?
penzo chi est s'ora de furriare e bastat.
unu saludu.
L