Pagina 5 di 7 PrimaPrima ... 456 ... UltimaUltima
Risultati da 41 a 50 di 62

Discussione: kUNTRA

kalarighes
    Ospite

Predefinito

E po bona sorte ki sos Indipendentistas sardos no sunt totu de sa matessi manera, keret narrer ki est unu POPULU ki hat retzidu su messaju, ki at fatu sua s'IDEOLODZIA, e no unu grupeddhu de pessones proprias una a s'atera e "isuladas".
    E a poska, a mie no mi parent de dresta, mi parent PATRIOTOS, o su Patriotismu est komo, una kosa de dresta?
    E Frantzisku Anniassu Mannu ite fut? Missinu?!
    Saludos sotzialistas, rivolutzionarios e "leggermete"

I N D I P E N D E N T I S T A S

kun saludu s'Arkimastru

p.s.: ammentadi ki in d'una gherra tra duos populos sas armas las seberat semper kie atakat, no kie si defendet , tandho a su patriotismu paranoiku italo-ciampianu nois rispondimos kun su nostru, su populu di depet intender Populu e fizu de una Patria po si la defendere e illiberare.
    Una 'orta Indipendentes no est ki amus a faeddhare onzi kimbe minutos de Patria, Indipendentzia, etc. Est solu su bisonzu de oe.
    Kun saludu

Consurta Comunista Sarda
     Likes dati
    0
     Like avuti
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito Re: Re: Re: Re: K U N TR A a s'itaglia! GHERRA!

In Origine postato da Sa pibinca
    puoi dirmi ciò che vuoi ma basta interpretare il senso di quella canzone per capire... che queste sono persone di estrema destra!

Nazionalismo pericoloso e fascista (nel senso italico del termine). In Italiano sembra l'inno del fronte nazionale!

Complimenti!
    I complimenti te li ho ricambiati in un post tutto x te!!
    CCS - SNI

Registered User
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Salude a tottu!!

Mi vien da ridere sentire certe cose sul nostro conto, noi con il fascismo non ci entriamo un bel niente, a dir la verita ci teniamo ben distanti da destra e da sinistra, perchè siamo convinti che l'indipendentismo deve viaggiare senza etichette e senza schierarsi ne da una e ne dall'altra parte.
    I kuntra sono per l'indipendentismo e per il nazionalismo, punto e basta.

A tutti ricordo che la nostra band ha suonato la scorsa estate a Tula alla festa dei popoli in lotta, una festa che è risaputo da tutti quanti di corrente sinistroide, eppure noi vi abbiamo partecipato per divulgare la nostra idea di Sardegna, di patria, di cultura e orgoglio!

Pro sa natzione

kalarighes
    Ospite

Predefinito

bene, bene meda
    kUNTRA s'itaglia in Sardinnia
    kUNTrA sas malas limbas de Sardinnia

Meda sabios paris
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

puoi dirmi ciò che vuoi ma basta interpretare il senso di quella canzone per capire... che queste sono persone di estrema destra!

Nazionalismo pericoloso e fascista (nel senso italico del termine). In Italiano sembra l'inno del fronte nazionale!

Complimenti!
    Sa Pibì.....Mi pares ke sos amerikanos de Bush ki iene fascistas e comunistas in dogni logu e no s'abbaian in s'ispiju! O ke cussos parlamentares tedeskos ki in su Bundestag (Parlamento) a s'intrada ana leadu "Dem deutschen Volk" (Su populu Tedescu) e b'an postu "Die Bevolkerung" (Sa popolatzione).... Ca tottu tenet de diventare buldu e ibrido, po no offendere....(kie?)

Patria, sambene, onore, coro, tradizione e traittura....No suni peraulas esclusivas de unu partidu e de una ideologia...... E suni negativas solu cando las keres imporre, no cando las revindicas..... No cando ti ndè imponene un'attera e tue rivendicas sa tua!
    E de traittores bi nd'at meda, e de terakkos puru..... Puitte los jamare cin d'un atteru nomene?
    Issos oskin ki sun traittores e terakkos, issos iskin ki sun faghinde male a sa terra issoro, e sighini a lu faghere, ca suni malintragnados.... Ello puitte li dare atteru nomene?

email non funzionante
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Pro mie sos "Kuntra" cantana su natzionalismu sardu de liberassione. Tando sunu patriotas. Tando NIUNU ndhe podet faedhare male. Sas catzadas ki at iscritu cudhu, beru o frassu ki siat su nick, sunu goi mannas ki no mi ponzo nimmancu a lu torrare resposta.

Una moda del cazzo dilaga da sassari: quando si vuole discreditare qualcuno...giù col "fascista"....avete imparato bene la lezione, non c'è che dire. Tranne che le mode italionze in terra di Sardigna possono sortire effetti devastanti. Pensateci.E imparate a rispettare. Ca esser sardu no keret narrer faedhare in sardu ebia.

Atzis segatu sos 'uttones...bi l'amus natu...no amus a torrare a bos lu narrere. No soe faedhande de muimentos puliticos, ma de pessonas.

Firmato: uno senza tessere che è rimasto, mnemonicamente, fermo al "commando gocce di luna".

Kie keret intendhere, intendat.

Vivat sos "Kuntra"! Vivat sos frades de su Muimentu Patrioticu Sardu!

J.

Registered User
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Visca! I visca sa terra!

democratzia & libertade
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

no semmu tutti cu lu mattessi zaibeddu in Saldigna, e mancu mali.
    Ma lu chi dibimmu fà è trabaglià pa unì l'Indipendentismo !

Fascista è lu chi infama li natzionalisti sardi !! Libertà pa la Natzione e li soi Patriotti !!

NO ALL'INDIPENDENTISMO(SI FA PER DIRE)DA REPUBBLICA DELLE BANANE, NOP ALLE INFAMATE E ALLE CALUNNIE .... dobbiamo ripulire il movimento da false idee e di stili politici mafiosi e clientelari .

ce ne fosse in sardegna ragazzi come i kuntra, e lo dico nonostante le possibili differenze che posso avere con loro, ma se non impariamo a vedere quando uno dimostra attaccamento e patriottismo allora è meglio andare a pescare o a funghi ...

oi! pa la Sardigna!
    oi!per Catalunya

kalarighes
    Ospite

Predefinito Re: K U N TR A a s'itaglia! GHERRA!

In Origine postato da kalarighes
    Prontu est a gherrare

s’animu de sa Natzione

Prontu a defendhere

libertade et traditzione

Gherra pro sa Natzione

A fora sos traidores

Pro sa Patria digna

de sa zente de Sardigna

Sardigna Natzione!

No appo prus passentzia

derettu s’Indipendentzia

Pro su sambene et s’onore

cumintza sa rebellione

Gherra pro sa Natzione

A fora sos traidores

Pro sa Patria digna

de sa zente de Sardigna

Milli gratzias, una de sas menzus kantones indipendhentistas!
    Ammenta su lumene:

SARDIGNA NATZIONE

28 de Abrili - Juventudi Sarda
    Casteddu - SRDN - «Custa pòpulos est s'ora de estirpare sos abusos! A terra sos malos usos, a terra su dispotismu! Gherra gherra a s'egoismu e gherra a sos opressores! Custos tirannos minores est pretzisu umiliare!»
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Complimenti!
    Per quel che mi riguarda il nazionalismo in una nazione senza stato non è mai troppo, come tu dici, "pericoloso", e non vedo il bisogno di attribuire per niente l'infamante patentino di fascista.

Sul termine nazionalismo, che fino a non molto tempo fa sovrapponevo al puro sciovinismo e quindi avversavo completamente, ho capito che possono esserci diverse concezioni.
    Se per nazionalismo si intende "nazionalismo di liberazione" inteso come atto della lotta di liberazione nazionale, come mi ha un po' di tempo fa spiegato il compagno iolao, ben venga il nazionalismo sardo di liberazione, anche se alla definizione di nazionalista preferirò sempre quella di patriota.

I resti dei Kuntra sono semplicemente dei testi molto forti che ben si adattano al tipo di musica che fanno, intrisi appunto di un forte nazionalismo e un fermo indipendentismo.

Onore e patria sono dei valori in cui, senza scadere nel reazionario, posso benissimo identificarmi anch'io.
    Per quanto riguarda il sambene è semblicemente una parola forte in un contesto in cui ci può stare.

Francamente non vedo il bisogno di attaccare così un gruppo di compatrioti sinceramente indipendentisti, e secondo me anche musicalmente capaci.

Saludi!

PS: x resistenza: tu sei dei kuntra giusto? sei tu il daniele a cui ho spedito i soldi per il cd e le toppe?

Federico
    SOTZIALISMU! INDIPENDENTZIA!

Pagina 5 di 7 PrimaPrima ... 456 ... UltimaUltima