nessuno vuole una lingua unica!!
Citazione:
Originally posted by Perdu
ma difatis! est aici craru!
a nai ki serbit una lìngua po si cumprendi, est a donai arrexoni a is ki nant ki su sardu no esistit! :rolleyes:
si depeus bogai de conca su sentidu natzionalistu italianu de su 1800 de "una lingua per tutti"
a pensai e a traballai po standards imbentaus est a fuliai tempus e dinai, su sardu du est, est innoi, tocat a d'umperai sceti, de pressi e in dònnia logu! :)
deghinou, tenis axiu........;)
Si criticava appunto la democraticità della LSU e l'assurdità di un suo utilizzo ad Oristano!
...e si sosteneva che al massimo -per una variante unica in uscita amministrativa- si potesse utilizzare una comprensibile a tutti... o meglio, meno distante da tutti!
Una variante utilizzata e parlata in buona parte della provincia...
itz.
Re: nessuno vuole una lingua unica!!
Citazione:
Originally posted by Itzoccor
Si criticava appunto la democraticità della LSU e l'assurdità di un suo utilizzo ad Oristano!
...e si sosteneva che al massimo -per una variante unica in uscita amministrativa- si potesse utilizzare una comprensibile a tutti... o meglio, meno distante da tutti!
Una variante utilizzata e parlata in buona parte della provincia...
itz.
ma difatis sa parti contras a sa LSU fiat bona meda, justa e nemus iat a essi pòtziu nai nudda, antzis.....:)
est sa parti de "...Una variante utilizzata e parlata in buona parte della provincia..." ki no andat beni, ca no est berus :)
is biddas ki kistionant una bariedadi de làcana funt pagus, kena genti meda e no funt mancu omogèneas, sa mayoria manna de sa provincia de aristanis est campidanesa e totu su nordu est logudoresa, s'analisi linguìstiga de s'assessori est justa.