Okkio che forse già è stato fatto, mi informo e ti avverto in pvt... fatica inutile altrimenti!!!Originally posted by Perdu
cràudiu no est in sardinja, du fatzu deu???![]()
![]()


Okkio che forse già è stato fatto, mi informo e ti avverto in pvt... fatica inutile altrimenti!!!Originally posted by Perdu
cràudiu no est in sardinja, du fatzu deu???![]()
![]()


...bellos de abberu...ma s'importante est de los aches"girare"...custu referendum...tocat de lu inghere...![]()


su messagiu esti fotti frimmu in gui in noi non intrasa. complimenti al grafico di irs finzasa a sa repubrica


andat beni!Originally posted by tziku
Okkio che forse già è stato fatto, mi informo e ti avverto in pvt... fatica inutile altrimenti!!!![]()
![]()


teneus su mellus graficu de su munduOriginally posted by mustu
su messagiu esti fotti frimmu in gui in noi non intrasa. complimenti al grafico di irs finzasa a sa repubrica![]()


azzzz, cras in Tatari b'este sa cavalcada e so impignadu comente fotografu, ma a parth'e sero lu borto in tataresu,
intantu l'imprentamos in logudoresu e incomintzamos a l'apicare in su tzentru 'e Tatari![]()
![]()
![]()
Ajò


Bellus de veras....
Custu marì fiu girendi me in Aristanis in logu de s'arruga de Santu Mattinu e nd'appu biu duas banderas de irS a patt'e attra e un'antra duas appiccadas in d'un cuadd'e fogu....
Fadeis su chi podeis os'attrus pura ca custu referendum 'ddu bincheus!!!
NO ISCORIAS!!! VOTAUS EJA!!!!
Bonu triballu
Saludus cun amistade!!!
SARDIGNA NO EST italia


qualcuno mi può confermare la possibilità del votante all'entrata del seggio di scegliere di votare solo i referendum ai quali è interessato senza per questo dare la sua partecipazione agli altri.
a intinditzi sani, teçi e kibari


Si, puoi ritirare solo le schede per le quali hai interesse, piuttosto, vige una sorta di resistenza da parte degli scrutatori dei seggi nel favorire questa pratica, in quanto richiede più tempo per compilare i verbali;Originally posted by Farte
qualcuno mi può confermare la possibilità del votante all'entrata del seggio di scegliere di votare solo i referendum ai quali è interessato senza per questo dare la sua partecipazione agli altri.
a intinditzi sani, teçi e kibari
in questo caso, imponetevi decisamente!
CCS - SNI


Gràzia gherrià!!Originally posted by gherrianu
Si, puoi ritirare solo le schede per le quali hai interesse, piuttosto, vige una sorta di resistenza da parte degli scrutatori dei seggi nel favorire questa pratica, in quanto richiede più tempo per compilare i verbali;
in questo caso, imponetevi decisamente!![]()