saludus a totus de mei e de cràudiu!!!!![]()


saludus a totus de mei e de cràudiu!!!!![]()


Beramenti gentilli. ricanbiu is saludusIn Origine postato da Perdu
saludus a totus de mei e de cràudiu!!!!![]()


In Origine postato da Perdu
saludus a totus de mei e de cràudiu!!!!![]()
..bo los torros!...e tanno a luminos comente sezis postos