Citazione:
Originariamente Scritto da Perdu
...ma mai intesa sa paraula UMILTATE?...aj̣̣̣̣̣̣̣̣̣̣ Perdixè!
et vonv annu:-:-01#19
Visualizzazione Stampabile
Citazione:
...ma mai intesa sa paraula UMILTATE?...aj̣̣̣̣̣̣̣̣̣̣ Perdixè!
et vonv annu:-:-01#19
Citazione:
Originariamente Scritto da juanna maria
si, io la conosco, anche bene, per questo non mi metto a dare lezioni di economia a nessuno, non mi metto a dare lezioni di chirurgia, perchè non sapendone niente, farei danni......l'umiltà valla a insegnare a chi non sapendo niente di politica linguistica e sociolinguistica e linguistica, va a fare la predica agli altri che da anni si fanno il culo in questo campo (pochi lo fanno, tutti chiaccherano, nessuno lavora peṛ....)!
:rolleyes:
Qú non si stà parlando di linguistica, ma di politica.
La lingua non è il fine ma il mezzo.
Qú sta la differenza.
infatti, si parla di politica linguistica.....:rolleyes:Citazione:
Originariamente Scritto da repubricanu
Politica linguistica significa un'altra cosa ancora.
Non facciamo confusione.
.......non sei bravo nemmeno a provocare......:ronfCitazione:
Originariamente Scritto da repubricanu
E' questo il problema, io non sono qú per provocare....
…non ti accendere! Cheripo solu de ti narrere chi ses unu pacheddu presumittu! …e chi custa cosedda potet dare anneu a sos atteros…macari ses simpaticone e imbesse colas dae antipaticoneCitazione:
duos: non do lezioni a niune
tres: b’atta unu diccio chi narat “ su vetzu morit imparanne” …ammentatilu
:-01#53
Citazione:
Originariamente Scritto da juanna maria
oh la ki ses toga diaderus....seu s'ùnigu ki mancai potzat no donat letzionis a nemus....poita est ki no bandas a segai sa conca a is ki funt presumius diaderus ca donant letzionis a is atrus kena de tenni is t́tulus?????? :confused:
bhoooooooo........
is ki mi connoscint scint kini e ita seu, deu no bollu fai ni su simpaticoni ni su antipaticoni, deu seu deu e ki genti kena unu catzu de t́tulu, kena de ndi sciri nudda si ponit a nai cosa perigulosa puru po su sardu, deu du nau, e tui, poita est ki no ti fais is catzus tuus????? :)
candu nci bolit nci bolit, fai sa sarda no fetzast sa fiketa e no to ponjast a fai s'abogau de nemus, ki no serbit a nudda.....:p :-:-01#19
ne tenju abosinju de is diçus tuus, ca no m'as obertu is ogus.....deu du nau de candu apu inghitzau a traballai cun su sardu ki ḍnnia di' imparat cosa noa......:rolleyes:
po prexeri, lassami' sa conca in paxi ki no depu fuliai tempus cun tui ;)
p.s
a tirai sa corda meda, si segat....e imoi bastat....
...spontaneamente...MA VAE AFFANCULU!...ya ti risponno a minutu