…aipo cumpresu chi itti pro sas festas de paska de nadale chi devias ennere a Sardigna!
…iscries vene..sos verbos..non metta..tanno
verbo AERE.tempu presente .in castillano..Haber
Jeo/deo appo
Tue as
Isse atta
Nois amus
Vois azes
Issos ana….


…aipo cumpresu chi itti pro sas festas de paska de nadale chi devias ennere a Sardigna!
…iscries vene..sos verbos..non metta..tanno
verbo AERE.tempu presente .in castillano..Haber
Jeo/deo appo
Tue as
Isse atta
Nois amus
Vois azes
Issos ana….


Solidaridadi A Is Fradis Catalanus.
Visca Catalunya Lliure!
SOTZIALISMU! INDIPENDENTZIA!


El cap de l'Estat Major de la Defensa demana accions contra el diari Avui
El diari va publicar un article d'Iu Forn descontextualitzat per la Cope
El Ministeri de Defensa espanyol ha enviat una carta a la Fiscalia de l'Estat en la qual obre la porta a una possible acció contra el diari Avui. Els fets arrenquen dijous passat. A la secció d'opinió, el periodista Iu Forn signava un article titulat 'Manual del bon colpista', en el qual ironitzava sobre una possible entrada militar de l'exèrcit espanyol a Barcelona. L'emissora de ràdio Cope va fer servir una frase descontextualitzada per irar els ànims de la cúpula militar.
El cap de l'Estat Major de la Defensa, Félix Sanz, després de rebre les protestes d'alts comandaments, va demanar accions al ministre de Defensa, José Bono.
Tal i com recorda el periodista Saül Gordillo en el seu bloc, Félix Sanz és el responsable d'unes declaracions que no van causar tanta polèmica, però que eren certament ofensives. El mes d'octubre passat, el màxim responsable de l'exèrcit espanyol va dir que els militars seguirien defensant que Espanya continués indivisible.
Avui dissabte, Iu Forn signa un nou article, titulat 'Parlava de colpistes'. El periodista reconeix que la frase que la COPE va descontextualitzar és certament desafortunada i demana disculpes 'pel que no he volgut dir'. Ara bé, diu que és una disculpa amarga i lamenta que se l'utilitzi 'com a munició de lluites empresarials, polítiques i periodístiques'. També recorda que només es referia a militars colpistes i lamenta que 'els militars no colpistes, gent que treballa en missions humanitàries i que, en alguns casos, està donant la vida, pugui pensar que em referia a ells'.




Prejat amics y germans naciò-indipendistas
com es estat possible dialogar en el Convenj de Divendres en la Ciutat de Bosa, pens sighi necessari raonar aqui.
El amic des Paisos Catalans es moll revolucionari y segurament de esquerra estrema y merita massa respecta per seu opinions mà sobratot per experienza directa dels Paisos Valencians que son sempre estat condicionats de la politica catalana.
El pragmatisme dels partits de Catalunya, de esquerra y de reta es llegible com el caracter umà y historic dels catalanas. Quan els àn colonizat Cerdena y criat la comunitat catalana de l'Alguer, àn demostrat tot el enteres economic que es el mateix avui.
Manasté respectar-llos pecosa el son axi.
Nous Sardos sem diversos y en poc de pragmatisme en demes, no fora guastat.
La raò mous té de pultar à una actiò collectiva a livell europeu, de nacions europeas minoritarias, 65 nacions en europa per criar una estrategia comun y lligara de reconosciment Nacional, Identitari y de Indipendencia entra el Parlament Europeu.
L'ultima fase de aquesta estrategia es el Govern Federal Europeu, rapresentant 65 Nacion Europeas entra el actual 25 Estats, que son destinats à la estinciò financiaria, politica, y economica.
Italia es acustat de el falliment financiari y de el bilance Estatal.
Cerdena tè de diventar Naciò mell velocement possible pecosa à dejà donat tot lu que poria donar.