Pagina 2 di 3 PrimaPrima 123 UltimaUltima
Risultati da 11 a 20 di 24

Discussione: Risultati elettorali.

Meda sabios paris
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Citazione Originariamente Scritto da gherrianu
    Poto narrer sa mantessi cosa po ateros motivos. Su ki apo iscritu lu pesso de aberu e serbit a faker cumprender a carki d'unu ki nos ghettare a terra non est fatzile pò nudda. Su resultatu de su partitu ki dias votare no mi interessant e sun cosa de ateru contu e atera zente.
    Custa eletzione si ti la pompias bidda po bidda (mascamente sa tua) t'at a faker cumprender ite soe nande.
    Si si travallat comente si spetat sos resultatots arribant e ant a arribare galu menzus. Po totus sos indipendentistas.
    Ps. Poi no apo iscritu ki soe a brincos, ma ki amus amantesu, ki mi paret diversu de su narrer ki semus mortos, comente carki pessonazzu fit kerfitu.
    Salute.
    Tando est un'attera cosa..... Innoke b'at una gherra intre duos catteddos po sas fraffarutzas ki su mere ettat dae sa mesa, e est un'ilgontza!
    In bidda mia SN est trivagliende bene dae tempus meda e sos resultados si biene: si una die essit a fora un'attera lista indipendentista semus futtidos e l'iskimos tottu, tando si podet simpatizzare po unu o po s'atteru ma nos mandigare ojos a pare nono!
    Sa pregunta però este: puitte no kilcare votos in atteros cuntzones e cuntra inimigos a palte de nos bokkire intr'e fradres? Est possibile ki su bacino Indipendentista siet solu de su 4%?
    O suni custos 3 partidos ki si keren movere solu in cussu 4%?
    0,90 o 1 suni sa mattessi cosa...... e si la sighimos goi no morit solu unu paltidu ma tottu s'Indipendentismo, e Sardinnya!

Franciscu Pala
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Citazione Originariamente Scritto da Gherrianu
    ...faker cumprender a carki d'unu ki nos ghettare a terra non est fatzile pò nudda
    Citazione Originariamente Scritto da Kornus
    puitte no kilcare votos in atteros cuntzones e cuntra inimigos a palte de nos bokkire intr'e fradres?
    Ciao a tutti,
    queste due frasi mi colpiscono.

Esistono dei movimenti che agiscono e lottano per i loro ideali e i loro fini.
    Il mio sogno è che possano agire e lottare ognuno per la sua strada senza scontri o confliggenze.
    Siete sicuri che tali frizioni non siano indotte anche solamente dal fatto di descriverle come reali?
    "Ghettare a terra", "bokkire intr'e frades"... prima di utilizzare certi termini ci penserei dieci volte.

Dal canto mio, di iRS, e dal canto di molti di SNI che conosco, non si agisce pensando agli altri movimenti bensì ai sardi e al loro diritto all'autodeterminazione.

Porre l'accento su eventi come per esempio qualche manifesto stracciato/coperto a vicenda significa dare rilevanza a cose insignificanti e fisiologiche.

Sarebbe molto utile automonitorarsi e moderare le terminologie, i rapporti umani e politici, le rivalità puerili.

Più che "unioni" servirebbe rispetto reciproco. Allora sì che il popolo avrebbe un'idea sana e affidabile dell'indipendentismo.

Queste sono le mie speranze.

Bon'arrejonada a totu.

Meda sabios paris
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Citazione Originariamente Scritto da tziku
    Ciao a tutti,

Siete sicuri che tali frizioni non siano indotte anche solamente dal fatto di descriverle come reali?
    "Ghettare a terra", "bokkire intr'e frades"... prima di utilizzare certi termini ci penserei dieci volte.
    Pagu esageradu! Est logico ki si faeddat de bokkire politicamente...... E sa mia in particolare est po ispiegare ki no tenet perunu sinnu a ponne duas seziones Indipendentistas in d'unu logu pitticcu inue bi nd'at una ki trivagliat jae bene!

Custu naro "si okkire intr'e fradres"......

Moderatore
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Dia cherre esser abarradu chena 'oghe (o chena poddighes pro pistare sas litteras de sa tastiera) pro no faeddare de custa chistione un'atera olta. Semper sas matessi bisiones, semper sas matessi paraulas. Sos sardos che a masones benint giagarados in caminos inue hana a sighire a fagher sos theracos, cun tamburros sonende e bandelas chi faghen buju su chelu, e su pastore, deo - tue, donzunu de nois - chi galu prenu de su pruer altziadu dae sos pes insoro, seriu seriu narat: però nois za hamos "tentu"!

"Tentu", ite? Unu una pedra de basaltu pintadu in ruju e s'ateru una pedra di granitu pintadu nieddu, chi no faghet mancu a si bi setzere! E no creo, custa 'olta, chi bi siet chie s'intendet mezus de s'ateru!

Deo mi dia a esser intesu mezus si cun cussa trassa de matzone pagu onestu puru, s'talianu de sos "valores", esseret bistadu torradu "al mittente"! A su nessi custu, chi est s'ultimu a s'esser presentadu e zughet sa cara sos mercantes baresos. E intames ite intendo? Chi isse puru mandat unu sardu a su parlamentu italianu e pensade a chie bi mandat: chie est bistadu su peus presidente de sa Regione (a pustis de Mauro Pili, chi est su peus de sos peus chena duda peruna)!

E cuss'ateru, torra! cun sa litania de sos duos muimentos chi pessighin sa matessi Causa ma tribaglian in modu drivessu! Bellu meda custu contu, mescamente si no lu narat hoe!
    (Daje de tacco, daje de punta/ cant'è bona la sora Assunta/tira lo spago, tira la sega...bonasera bonasera...

Sende romanu (che a mie podet narrer calicunu, ma lu 'occo a istrale!) chiend'ischit si hat a cumprender cando no est prus tempus de nos leare peri su culu?

Mi so abizande chi andende in ghiriu in ghiriu, hapo perdidu su caminu. Gaj mi semus parfidos nois dae una chedda 'e annos. Zente chi hat perdidu su caminu e no ischit prus inue ch'iscuder sa conca. Beru est, nachi cuddu, chi tempus bind'hat finas a s'eternidade, ma tando tenimos bisonzu de un'atera, ite mi naro, de deghe vidas in prus a su mancu....

28 de Abrili - Juventudi Sarda
    Casteddu - SRDN - «Custa pòpulos est s'ora de estirpare sos abusos! A terra sos malos usos, a terra su dispotismu! Gherra gherra a s'egoismu e gherra a sos opressores! Custos tirannos minores est pretzisu umiliare!»
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Su risultadu de is fortzas indipendentista est cussu ki est, sa genti spessu mostrat interessi e simpatia versu is moimentus indipendentistas ma in is urnas no dus premiat...imoi, agoa de is comunalis de Casteddu, c'est de traballai meda in custus tres annus kentze eligiduras po circai de aumentai su consensu e si radicai mellus aintr'e su populu. S'unidadi natzionali de is fortzas de liberatzioni est unu de is passus po cintrai cust'obietivu.
    SOTZIALISMU! INDIPENDENTZIA!

email non funzionante
    Eris sos anneos, hoe s'ispera, cras s'albeschida et pustis sa pelea pro abbarrare in sa lughe
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Citazione Originariamente Scritto da sosunturzos
    Dia cherre esser abarradu chena 'oghe (o chena poddighes pro pistare sas litteras de sa tastiera) pro no faeddare de custa chistione un'atera olta. Semper sas matessi bisiones, semper sas matessi paraulas. Sos sardos che a masones benint giagarados in caminos inue hana a sighire a fagher sos theracos, cun tamburros sonende e bandelas chi faghen buju su chelu, e su pastore, deo - tue, donzunu de nois - chi galu prenu de su pruer altziadu dae sos pes insoro, seriu seriu narat: però nois za hamos "tentu"!

"Tentu", ite? Unu una pedra de basaltu pintadu in ruju e s'ateru una pedra di granitu pintadu nieddu, chi no faghet mancu a si bi setzere! E no creo, custa 'olta, chi bi siet chie s'intendet mezus de s'ateru!

Deo mi dia a esser intesu mezus si cun cussa trassa de matzone pagu onestu puru, s'talianu de sos "valores", esseret bistadu torradu "al mittente"! A su nessi custu, chi est s'ultimu a s'esser presentadu e zughet sa cara sos mercantes baresos. E intames ite intendo? Chi isse puru mandat unu sardu a su parlamentu italianu e pensade a chie bi mandat: chie est bistadu su peus presidente de sa Regione (a pustis de Mauro Pili, chi est su peus de sos peus chena duda peruna)!

E cuss'ateru, torra! cun sa litania de sos duos muimentos chi pessighin sa matessi Causa ma tribaglian in modu drivessu! Bellu meda custu contu, mescamente si no lu narat hoe!
    (Daje de tacco, daje de punta/ cant'è bona la sora Assunta/tira lo spago, tira la sega...bonasera bonasera...

Sende romanu (che a mie podet narrer calicunu, ma lu 'occo a istrale!) chiend'ischit si hat a cumprender cando no est prus tempus de nos leare peri su culu?

Mi so abizande chi andende in ghiriu in ghiriu, hapo perdidu su caminu. Gaj mi semus parfidos nois dae una chedda 'e annos. Zente chi hat perdidu su caminu e no ischit prus inue ch'iscuder sa conca. Beru est, nachi cuddu, chi tempus bind'hat finas a s'eternidade, ma tando tenimos bisonzu de un'atera, ite mi naro, de deghe vidas in prus a su mancu....

sos untu'
    Sa fortza de sa tv colonialista.
    Si fit bistadu candidadu unu de s'associazione pedofila l'aian votodu puru.
    In sas tv sardas cussos ki bi sunu istados ana partezipadu donzi unu pro su partidu sou, si comente ja l'ischimus ki sunu unu muntone pro donzi schieramentu (unu programma) amur bidu petzi teraccos sardos- italianos.
    No ti faedho de sas tv colonialistas italianas! Su telebisore meu che l'appo paradu mudu ind'un' ala.
    Custa este sa demogratzia fascista italiana , una leada 'e culu pro totu sos sardos. Cento volte bastardi!!!!

Consurta Comunista Sarda
     Likes dati
    0
     Like avuti
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Nonostante per alcuni questa sia stata l'ennesima delusione post elettorale in quanto non ci si è spostati di una virgola dall'1% (+ o -), credo sia inutile arroccarsi sul solito vittimismo (anche se avete ragione ad essere inca**ati) che ha sempre contraddistinto l'indipendentismo, sardista e anti sardista.
    Quando penso come mai la gente preferisce continuare a votare Rifondazione anzichè SNI o irs non cado dalle nuovole come succede all'amico Kornus.
    A cadere dalle nuvole sono gli operai della Legler di Siniscola, di Macomer e di tutte le piccolo-medie imprese sarde in crisi quando vedono la nostra completa assenza durante le loro legittime rimostranze.
    Questo è solo un'esempio, ma come non ci siamo noi non c'è il sindacato sardo CSS, mai. Ci sarebbe da scrivere un poema in quanto a mancanza e a mancanze di target (pretendiamo di unire tutti i sardi in un'unico calderone trasversalista dove uomini di destra e di sinistra palesemente distanti, convivano in una armonia viziata dall'unico sogno, ossia, quello di ottenere l'indipendenza della propria terra ... ma che bel quadretto ... che tra 50 anni ci porterà al 3% max..), agendo in un modo che ci fa viaggiare alla velocità di una tartaruga di terra.
    Non nego a nessuno di essere indipendentista, ma non per questo credo che i movimenti debbano avere velleità trasversaliste (ed i risultati lo dimostrano), quanto loro peculiarità precise ed al limite, quando le condizioni lo richiederanno, unirsi in un fronte elettorale di liberazione (che è cosa ben diversa, dal partito "minestrone" acchiappatutti ... e nemos).
    Credo che come si sia discusso a Ghilarza SNI debba avere un target (per quanto larghissimo) di riferimento ed una direzione politica (per quanto elasticissima) di riferimento per poter avvicinare la gente, in questo caso, quella più danneggiata dal colonialismo italiano, precari, disoccupati, lavoratori dipendenti, lavoratori autonomi, professionisti, piccoli imprenditori giusto per fare un'esempio.
    Dovremmo essere un grande esempio di sinistra plurale (non significa diventare il partito bolscevico sardo) in cui convivano variegate anime e ispirazioni, ma in cui oltre al sogno indipendentista ci sia dell'altro as uffragio di cio.
    Altrimenti la risposta è nei risultati.
    Ps. Il lavoro fatto dalle sezioni comunque ha dimostrato di pagare.
    Leggere i dati di alcuni paesi per verificare.
    Ciao
    Silvano
    CCS - SNI

Forumista assiduo
     Likes dati
    0
     Like avuti
    1
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

quoto

Registered User
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Citazione Originariamente Scritto da gherrianu
    Nonostante per alcuni questa sia stata l'ennesima delusione post elettorale in quanto non ci si è spostati di una virgola dall'1% (+ o -), credo sia inutile arroccarsi sul solito vittimismo (anche se avete ragione ad essere inca**ati) che ha sempre contraddistinto l'indipendentismo, sardista e anti sardista.
    Quando penso come mai la gente preferisce continuare a votare Rifondazione anzichè SNI o irs non cado dalle nuovole come succede all'amico Kornus.
    A cadere dalle nuvole sono gli operai della Legler di Siniscola, di Macomer e di tutte le piccolo-medie imprese sarde in crisi quando vedono la nostra completa assenza durante le loro legittime rimostranze.
    Questo è solo un'esempio, ma come non ci siamo noi non c'è il sindacato sardo CSS, mai. Ci sarebbe da scrivere un poema in quanto a mancanza e a mancanze di target (pretendiamo di unire tutti i sardi in un'unico calderone trasversalista dove uomini di destra e di sinistra palesemente distanti, convivano in una armonia viziata dall'unico sogno, ossia, quello di ottenere l'indipendenza della propria terra ... ma che bel quadretto ... che tra 50 anni ci porterà al 3% max..), agendo in un modo che ci fa viaggiare alla velocità di una tartaruga di terra.
    Non nego a nessuno di essere indipendentista, ma non per questo credo che i movimenti debbano avere velleità trasversaliste (ed i risultati lo dimostrano), quanto loro peculiarità precise ed al limite, quando le condizioni lo richiederanno, unirsi in un fronte elettorale di liberazione (che è cosa ben diversa, dal partito "minestrone" acchiappatutti ... e nemos).
    Credo che come si sia discusso a Ghilarza SNI debba avere un target (per quanto larghissimo) di riferimento ed una direzione politica (per quanto elasticissima) di riferimento per poter avvicinare la gente, in questo caso, quella più danneggiata dal colonialismo italiano, precari, disoccupati, lavoratori dipendenti, lavoratori autonomi, professionisti, piccoli imprenditori giusto per fare un'esempio.
    Dovremmo essere un grande esempio di sinistra plurale (non significa diventare il partito bolscevico sardo) in cui convivano variegate anime e ispirazioni, ma in cui oltre al sogno indipendentista ci sia dell'altro as uffragio di cio.
    Altrimenti la risposta è nei risultati.
    Ps. Il lavoro fatto dalle sezioni comunque ha dimostrato di pagare.
    Leggere i dati di alcuni paesi per verificare.
    Ciao
    Silvano
    Assolutamente d'accordo

frankobollo.ilcannocchial e.it
     Likes dati
    0
     Like avuti
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

Predefinito

Quindi, avete vinto le elezioni? Sogno o son desktop?

Pagina 2 di 3 PrimaPrima 123 UltimaUltima