Su meridionalismo bokkit Sardigna
Citazione:
Originariamente Scritto da sardignaruja
rispondo brevemente.
la sardena per molti aspetti é inseribile nella questione meridionale (giá Gramsci leggeva la situazione sarda in questo senso) anche se personalmente credo che l´analisi di Gramsci fosse determinata dal fatto che in quel momento in Italia esisteva un movimento politico socialista d´avanguardia che tendeva direttamente al potere politico.
No soe de accordu...... Solu ca b'at problemas similados no si podet paragonare Sardigna a su Meridione italianu, po cosas meda (e no isto a las elencare....)
Gramsci at fattu errore mannu, ca assora Sardigna fit pobera, ma no pius pobera de Veneto, Friuli, logos meda de Germania e Austria, Asturias, Andalusia, sa pius parte de Grecia, ecc....
Lu naro ca s'idea terroristica e razzistica (italiana) de ponner Sardigna e sos problemas suos paris cun su sud itaglia at battidu a sa situazione catastrofica de oe (iscolas fabrigas de parassitas, assistenzialismu, bases militares, ecc....)....
Insomma Sardigna no fit sud itaglia, ma la sun faghinde diventare.... Si fio bistadu leghista aia nadu: la suni "terronizzende"!
Pastores, jualtzos e Printzipales suni attera cosa e atteru mundu ki baronaggio, mafia e latifondo!
Attenzione!