io odio clone...Originariamente Scritto da Il_Grigio


io odio clone...Originariamente Scritto da Il_Grigio


blob21 : 13.01Originariamente Scritto da pensiero
pensiera : 13.02
va a laurà..![]()


Comunque mi avete strarotto la minkia co stà storia del clone.
Mi sa che me na vado a parlare di politica.
Tanti cari saluti
![]()
£a xè na pasta fata da on artijan de Basan col gran duro ch'el to£e da na botega de£a Puglia.El fa i subioti,£e pene e i bigo£i.Originariamente Scritto da pensiero
A Vicensa £a se cata dapartuto,se ti no te £a cati na domenega te ofro el ge£ato a Basan cossita te mostro ndò tor£a.![]()
http://www.bigolidebassan.com/


A lei c'è voluto un minuto in più per cercare "giano bifronte" su GooooogleOriginariamente Scritto da blob21
![]()


Ehm...Originariamente Scritto da ambrosini
![]()


Originariamente Scritto da ambrosini
![]()
![]()


Copione!Originariamente Scritto da Il_Grigio
![]()


Son furbi sti padagni...Originariamente Scritto da Fenris
![]()


merda...ma da na botega dea Puglia? ma sito fora? dove xea a novità eora?