Visualizzazione Stampabile
-
Citazione:
Originariamente Scritto da aleida88
Io lo sò parlare poco, e scrivere di meno.. e poi così c'e scritto anche nello striscione che abbiamo in curva a Nuoro, pensavo fosse giusto... non riesco trovare l'immagine.. se no te l'avrei fatta vedere, sono nel sito della nuorese comunque, se vuoi darci un occhiatta per vedere, perchè io penso che in nuorese si scriva così, ma non riesco a trovare un nuorese qui...
http://www.nuoresecalcio.com
scusa Aleida ma ho capito bene?...non azapas unu nugoresu in nugoro?:confused:
...e ti currezit unu disterratu mancu nugoresu...mì chi est una bette iscartulata pro tene...nel senso ma comew si fà a non sapere sa limba si in Sardigna ses?...pro mene est metta ma metta difficile a lu cumprenner
...ciao
comunque b...o v...in barbaricinu est uguale ...deo las uso ambas
-
Citazione:
Originariamente Scritto da juanna maria
...zertu chi si unu maurreddu correzzit una nugoresa...boh! mondo difizile
ess mancu ki fiaisi .. :eek: :D
-
Citazione:
Originariamente Scritto da aleida88
Io lo sò parlare poco, e scrivere di meno.. e poi così c'e scritto anche nello striscione che abbiamo in curva a Nuoro
ma quante squadre tifi? juve nuorese e poi italia? anche altre?
-
Citazione:
Originariamente Scritto da BARROSU83
ess mancu ki fiaisi .. :eek: :D
...specifico chi maureddo deo non li dò peruna connotazione negativa ne dispreggiativa...ma affettiva:D
-
Citazione:
...specifico chi maureddo deo non li dò peruna connotazione negativa ne dispreggiativa...ma affettiva:D
esti po su ki asi nau ''currezzidi'' ka deu appu arrespustu . :-:-01#19
-
Citazione:
ma dove iniziano precisamente i maureddus?
-
Citazione:
Originariamente Scritto da Four Moors
ma dove iniziano precisamente i maureddus?
incomintzani in Campidanu .... :D :-0008n e agabbani in Afrika ...:7c
-
Citazione:
Originariamente Scritto da Doloverre
eh lo so, ma io voglio una linea di confine precisa, come il po per i padani :-0008n
-
Citazione:
Originariamente Scritto da Doloverre
o nordiku grogu :-0008n
-
Citazione:
scusa Aleida ma ho capito bene?...non azapas unu nugoresu in nugoro?:confused:
...e ti currezit unu disterratu mancu nugoresu...mì chi est una bette iscartulata pro tene...nel senso ma comew si fà a non sapere sa limba si in Sardigna ses?...pro mene est metta ma metta difficile a lu cumprenner
...ciao
comunque b...o v...in barbaricinu est uguale ...deo las uso ambas
Eh Juanna, deu ti cumprendu, perou la ca in Sardigna 'ddu i funti medas ca su Sardu no scinti mancu e itta siat...
Sa Limba, meda babbus e mammas no 'dda fueddant ca penzant ca siat "dialetto" (in conca insoru) e ca no siat signu de personi istudiada...
Genti chenza sabiduria...
Mah po grazia 'e Deus Nonna mia fueddaiat scetti in logudoresu, e chi no 'ddi fueddau aicci, no mi cumprendiat... e tengiu puru zieddas ca ancora fueddant scetti in Sardu!!! Alabanzia a issas e isperu ca Deus nos si 'dda sas lessit ancora po meda tempus...
Saludus e là de sighì a iscrii is Kondaghes cosa tua ca m'ispassiu a 'ddu su liggi:D :D :D