Originariamente Scritto da
Gilbert
Perdoneme el diaeto che 'dopero, ma non son mia abituà a scrivarlo e adoperarlo. Lo 'dopero parchè siano ciare le mie scuse.
Par mi no xe fasile scrivarlo, anca parché non esiste una lengua veneta ciara par tuti in Veneto, e mi no conosco el venexiano, ma solo quelo de la mia tera, ma in ogni caso, non son bon de scrivarlo ben.
Mi me spiase un casin de aver tolto pal culo la 'indipendensia dea grande padania che la se un paese beo grando n'dò che i sta tanti padani, e n'dò che i zuga al zugo de far el patriota anti itagliano.....
Mi me cospargo el capo de cenere, parchè el poareto che se sente discriminà co la padania el xè un conservator de quei boni che mi invese son un nano alto 1,80 metri.
Mi me spiase anca de aver disegnà i manifesti dei monarchici che i crede nella Patria e che i toea par culo i liberali che no i xè pì quei de 'na volta....come che xera Camillo Benso, ma che i sè come che se el William Wallace de noialtri, Alberto Ratz De Gan da Giussano.
Mi me spiase tanto, queste son le mi scuse en riparasiòn, parchè i conservatori del PDL i gà bisogno da legarle e da vedarle, così che xe ciaro a tuti come che stan le cose.
Mi son bruto e cativo, perdoneme fioi, dirò un fioreto che i me perdona i santi !
Ve vojo ben !

:sofico: