



l'ho visto cinque volte e ancora rido come un pazzo...
perfavore nn distogliermi da quel tipo..
![]()


Puoi fare il karaoke con lui, il ritmo (nenè nenè nenè nenè) ormai lo conosci...
O trilli trilli trilli
t'è ciu musse che mandilli
mandilli nu ti n'è
t'è ciu musse che dinè
e semu de Zena
e semmu da Fuxe
ne tia e cugge
nu piggemmu ciù mugge
fin che au mundu
ghe saia
a mugge du me vexin
nu piggemmu ciù mugge
pen bellu belin