per chi ha piacere e tempo...
shar![]()

per chi ha piacere e tempo...
shar![]()
Saludi Shardanaleo,deu ti connosciu (virtualmente narausu),donnia tandu cantu nci da faccu ,imbuccu peri in su jassu cosa dua,lampu est prenu de cosas togas de liggi.
M'ada a praxiri meda e ascurtai su ki tenis de nai ...ma deu bivu in terra stranja (po immoi ma no po sempri cussu est pagu ma seguru)
appu comprau e lixiu is librus tusu e m'asi imparau a connoxi mellus s'historia nostra.
Gratzias po su ki as fattu ,ses faendu e asa a fai po sa Terra Sarda.![]()

salude a tue KAR... LA SARDANA!... Bivis in Terra Istraja? No problem! Sas kunfferentias de Leonardo arribanta puru in zona tua... in TERRAMANNA e finzas in s'Europa intera...
... a Maju seus a Milanu...
![]()
a si biri kum salude et amistade shardanika.
grazie per leggere i miei libri.
Leo![]()

Non mancherò!!!![]()
saludi!
Asa a lompi peri in Germania naras?iada a essi troppu togu,ma ki no nci da faisi , no nc'est problema tantisi torru deu in Sardigna.
togu custu KAR... LA SHARDANA mi paridi ca mi faccu un nick nou..
no brullandu soi ma est togu de aberu
oh ki ollisi ajudu po organitzai attoppius in sa terra aubi soi eu....
ndi eninti medas studiosus...
![]()

Estimada KAR-EL (Approdo della Dea, del Dio)... il tuo nome ha mille interpretazioni... vedi Kar.El (Kar.alis)... potrebbe significare persino cagliari, che poi significa "approdo di Dio" KAR.ALIS=KAR.LA?
Sono in corrispondenza con alcuni amici scrittori in Germania... non so se iesite un circolo dei sardi. Se esistesse basterebbe dirgli che conosci L. Melis e che si... può fare. Sono stato in Svizzera e in Francia... bellissimo e pieno di amici sardi e non sardi...
sul sito www.shardana.org vi è una pagnia INCONTRI CON L'AUTORE, dove puoi trovare tutte le modalità.
abbracci shardanici dalla sardinia.
Leo![]()
istimau shardanleo
gratzias meda po is novas e sas posibilidades de connosci su nomini miu in paraulas shardanika.
conosco scrittori sardi qui in Germania,e mi sto impegnando tramite il circolo sardo presente nella citta' in cui (per ora)risiedo,Monaco per far arrivare qualche scrittore capace di sveglire coscienze.
Avevo gia' pensato anche a te ,e ora che mi hai dato conferma ,provvedero'..
ti diro' di piu',oggi passero' al circolo "Su Gennargentu",con i tuoi libri nello zaino ,e presto ti faro' sapere.
gratzias de coru.
imprassus shardanikus mannus.
ada essi togu de intendi a tu imparisi a Giangiacomo Pisu,peri Issu Istimau.

Jaku Pisu est frade meu shardaniku
Leo![]()
e deu puru buffu a sa saludi shardanika de tottu is fradis shardanikus
![]()

SEMUS SEM PER DHE PRUS SIRADONIKOS KI AM AN SIRADONIA
TI RINGRATZIO MEDA DHE SU KUMBIDU
MA DHE PURU SO IN DISTERRU
IN EX ILIU
MA KI SU KORO SO IN SIRADONIA ISTIMADA
SIRADONU TI RINGRATZIA PER TUTTO QUELLO CHE FAI TU
E GLI ALTRI FIGLI DI SIRADONIA COME TE
KE SI DEDIKANO A FAR CONOSCIERE LA STORIA VERA