Ciao a tutti,
volevo proporre i desktop che si trovano sul mio sito.
Sono paesaggi, piazze, chiese dell'Insubria ambrosiana.
Grazie ancora.
http://www.kyrieeleison.eu/album/alb...no_diocesi.htm
![]()


Ciao a tutti,
volevo proporre i desktop che si trovano sul mio sito.
Sono paesaggi, piazze, chiese dell'Insubria ambrosiana.
Grazie ancora.
http://www.kyrieeleison.eu/album/alb...no_diocesi.htm
![]()


Grazie a te, molto belle, la nostra è una terra commuovente![]()


Molto carina la poesia:
Se quei de Roma g'hann el cupolon
nùn gh'emm la Madunina e vemm benon,
nùn vemm benon chè ogni nost affari
la ne proteg, standa là per ari.
e l'è per quest che ogni milanes
la Madonnina la ved d'ogni paes.
portèl dove vorì, lu'l se ostina
da ogni sit el ved la sua Madunina.
El va in montagna, anca col temp scur
el dis che la veduda e l'è sicur.
El va in bassa, magari vers Cremona,
a "occhio nudo" el ved la sua Madona.
Basta ch'el sappia la giusta direziun,
dove se troeuva 'l so bel Milanun
poeu basta un sgrizz, un ragg de sul in travers
de fagh cambià idea gh'è minga vers.
A l'è un miracol? o inn dumà pretes?
A l'è che per capila g'ha voeur vess milaness